Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 210124" data-attributes="member: 34"><p>Täällä olikin nimittäin niin rauhallista silloin 2022 tienoilla kun se oli pitkään asumassa muualla ja piipahti tääl harvoin.</p><p></p><p>Muistan ku oikein petyin kun se tuli tänne takas asumaan.</p><p></p><p>Oli niin kivaa kun sain asua täällä ilman sitä. Sai olla ihan rauhassa. Se pilaa nimittäin kaikkien elämän täällä.</p><p></p><p>Ei ihme että 2022 oli paljon helpompi vuosi. Se oli ihan parasta. En nähnyt sitä oikeesti ees pitkään aikaan? Tai mitä nyt välillä. Mut se oli aivan mahtavaa kun se asui muualla. Käytännössä asui siis työpaikalla jonkun aikaa. Varmaan jostain keväästä johonkin marraskuuhun en muista. Mut joka tapauksessa aika pitkään ja sai olla siin mieles ihan rauhassa. Ja tääl oli oikeesti vittu RAUHA MAASSA. mut sen jälkeen sitä ei oo oikein koskaan ollu kun se taas tuli tänne pilaamaan kaiken. Sitä ennen kun se lähti, niin se oli taas huutanu mulle kurkku suorana ja sit kun olin lääkärissä ja soitin tai se soitti niin sit taas oltiin lässyttämässä iha niinku ei just äsken ois huutanu kurkku suoran</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 210124, member: 34"] Täällä olikin nimittäin niin rauhallista silloin 2022 tienoilla kun se oli pitkään asumassa muualla ja piipahti tääl harvoin. Muistan ku oikein petyin kun se tuli tänne takas asumaan. Oli niin kivaa kun sain asua täällä ilman sitä. Sai olla ihan rauhassa. Se pilaa nimittäin kaikkien elämän täällä. Ei ihme että 2022 oli paljon helpompi vuosi. Se oli ihan parasta. En nähnyt sitä oikeesti ees pitkään aikaan? Tai mitä nyt välillä. Mut se oli aivan mahtavaa kun se asui muualla. Käytännössä asui siis työpaikalla jonkun aikaa. Varmaan jostain keväästä johonkin marraskuuhun en muista. Mut joka tapauksessa aika pitkään ja sai olla siin mieles ihan rauhassa. Ja tääl oli oikeesti vittu RAUHA MAASSA. mut sen jälkeen sitä ei oo oikein koskaan ollu kun se taas tuli tänne pilaamaan kaiken. Sitä ennen kun se lähti, niin se oli taas huutanu mulle kurkku suorana ja sit kun olin lääkärissä ja soitin tai se soitti niin sit taas oltiin lässyttämässä iha niinku ei just äsken ois huutanu kurkku suoran [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja