Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 210331" data-attributes="member: 34"><p>Jos luulee vuodesta 2020 asti et jostain tyypistä tulee sun poikaystävä joskus vaikkei alussa ookaan ihastunut siihen tai tiedä sitä, niin se on aik pitkä aika ja kirjaimellisesti koko sun elämä "rakentuu sen ympärille" ja sit saatkin tietää myöhemmin et hei, ei tämmöset jutut ookaan tosia eikä sitä tapahtunu koskaa.</p><p></p><p>Ei siin mitää mut se on aika pitkä aika.</p><p></p><p>Ja se oli oikeasti merkittävä asia. Jo silloin timppa jutun alussa ajattelin että Eunkwang (joka oli edelleen tuntematon, verrattuna nyt........ I know mut tiiäät mitä tarkotan..) tulee olee mun bf joo tosiaa se oli täys stranger. Mut nii mä aattelin.</p><p></p><p>Timppa jutun alussa. </p><p></p><p>Nii aika sairasta ja törkeetä jos se ei oo totta. Ottaen huomioon miten nää koko asiat on ollu niin merkittäviä ja isoja. Ennen rakastumisia ne on ollu tosi isoja asioita, ja jopa suhteessa muihin ihastuksiin. Koska silloin kun oli NIKO. niin sillon mä ajattelin myös Eunkwang keissiä. Siis sitä että se on vaa joku joka on mun bf joskus. Niin koska mun koko historia ja myös MUUT IHASTUKSET kietoutuu sen (niiden) juttujen ympärille?????? Eli KAIKKI olis valhetta mun elämässä jos ne olis valhetta.</p><p></p><p>6 VUOTTA. 6 vuotta olis valhetta siinä tapauksessa eli myös sitä rakastumista edeltävä aika olis täyttä kusetusta ja valhetta. Niin onhan se kiva että kaikki mihin uskot oliski valhetta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 210331, member: 34"] Jos luulee vuodesta 2020 asti et jostain tyypistä tulee sun poikaystävä joskus vaikkei alussa ookaan ihastunut siihen tai tiedä sitä, niin se on aik pitkä aika ja kirjaimellisesti koko sun elämä "rakentuu sen ympärille" ja sit saatkin tietää myöhemmin et hei, ei tämmöset jutut ookaan tosia eikä sitä tapahtunu koskaa. Ei siin mitää mut se on aika pitkä aika. Ja se oli oikeasti merkittävä asia. Jo silloin timppa jutun alussa ajattelin että Eunkwang (joka oli edelleen tuntematon, verrattuna nyt........ I know mut tiiäät mitä tarkotan..) tulee olee mun bf joo tosiaa se oli täys stranger. Mut nii mä aattelin. Timppa jutun alussa. Nii aika sairasta ja törkeetä jos se ei oo totta. Ottaen huomioon miten nää koko asiat on ollu niin merkittäviä ja isoja. Ennen rakastumisia ne on ollu tosi isoja asioita, ja jopa suhteessa muihin ihastuksiin. Koska silloin kun oli NIKO. niin sillon mä ajattelin myös Eunkwang keissiä. Siis sitä että se on vaa joku joka on mun bf joskus. Niin koska mun koko historia ja myös MUUT IHASTUKSET kietoutuu sen (niiden) juttujen ympärille?????? Eli KAIKKI olis valhetta mun elämässä jos ne olis valhetta. 6 VUOTTA. 6 vuotta olis valhetta siinä tapauksessa eli myös sitä rakastumista edeltävä aika olis täyttä kusetusta ja valhetta. Niin onhan se kiva että kaikki mihin uskot oliski valhetta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja