Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 210905" data-attributes="member: 34"><p>Minä googlelle: women are unattractive</p><p></p><p>Tbh ok yeah im straight mut niinku men cant be straight tbh.</p><p></p><p>Koska on mahdoton ajatella niin mun mielestä.</p><p></p><p>Kaikki niissä (meissä) on unattractive.</p><p></p><p>En näe sitä heterouden konseptia oikeesti miehillä en vain näe sitä</p><p></p><p>En millään näe sitä</p><p></p><p>Niinku ota ihan mikä tahansa asia naisista ja se on epäviehättävää</p><p></p><p>Ihan basic ulkonäöstä lähtien jo</p><p></p><p>Se miltä poikamaiset tai tyttömäiset vaatteet näyttää</p><p></p><p>Jos pukeudut perus tyttömäisiin vaatteisiin, se näyttää kamalalta.</p><p></p><p>Vaik esimerkkinä</p><p>[URL unfurl="true"]https://share.google/xtRu1kKTPsfyZhx2f[/URL]</p><p></p><p>Jos pukeudut poikamaisesti sekin näyttää yhtä kamalalta esimerkkinä vaik</p><p>[MEDIA=youtube]8zBekQvDMg4[/MEDIA]</p><p></p><p>Hyiiiiiiiii</p><p></p><p>The same with me of course </p><p></p><p>Tää ei oo mitään että kaikki muut näyttää kamalalta paitsi minä näytän hyvältä</p><p></p><p>Oliskin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 210905, member: 34"] Minä googlelle: women are unattractive Tbh ok yeah im straight mut niinku men cant be straight tbh. Koska on mahdoton ajatella niin mun mielestä. Kaikki niissä (meissä) on unattractive. En näe sitä heterouden konseptia oikeesti miehillä en vain näe sitä En millään näe sitä Niinku ota ihan mikä tahansa asia naisista ja se on epäviehättävää Ihan basic ulkonäöstä lähtien jo Se miltä poikamaiset tai tyttömäiset vaatteet näyttää Jos pukeudut perus tyttömäisiin vaatteisiin, se näyttää kamalalta. Vaik esimerkkinä [URL unfurl="true"]https://share.google/xtRu1kKTPsfyZhx2f[/URL] Jos pukeudut poikamaisesti sekin näyttää yhtä kamalalta esimerkkinä vaik [MEDIA=youtube]8zBekQvDMg4[/MEDIA] Hyiiiiiiiii The same with me of course Tää ei oo mitään että kaikki muut näyttää kamalalta paitsi minä näytän hyvältä Oliskin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja