Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 211313" data-attributes="member: 34"><p>Silleen mä ymmärrän et se voi olla totta että men are attracted to women mutta kun ne KATSOO ASIOITA LÄPI SORMIEN</p><p></p><p>kyl nyt monikin mies silti ajattelee et monet asiat on unattractive </p><p></p><p>Esimerkkinä vaikka having kids</p><p></p><p>Many things about breasts</p><p></p><p>Oon jopa kuullut tän niiden suusta joten ei se oo mikään harha</p><p></p><p>P****</p><p></p><p>And</p><p></p><p>P******</p><p></p><p>Ja monikin asia</p><p></p><p>Fat thighs, senki oon kuullu</p><p></p><p>(Tosin tää ny liittyy enemmän muhun ku jokaiseen naiseen.)</p><p></p><p>Et ei ne oo harhoja vaan asioita jotka on oikeesti sanottu. Eli jos men are REALLY attracted to women niin sitten ne on mutta ei ne pidä kaikkia asioita viehättävinä ehkä jotain mut ei ne oikeesti oo silleen tiäks vaan niitä oksettaa kuitenkin monet asiat. Ei se oo harha oon kuullu sen niiden suusta. Ja ketä ei oksettaisi?</p><p></p><p></p><p>On toki joitakin yksilöitä joilla on omat fetissinsä vaikka (r*****, m*****) mutta en tiedä kai niillekin luulisi silti siin jotain oksettavaa olevan. Et sitä en osaa sanoa mist se fetissi tulee.</p><p></p><p>Mut kuitenkin ei mun ajatuksia vaan saa mitenkään muutettua, tää juttu on ja pysyy. En mä koskaan voi olla onnellinen naisena. Ja ihmettelen miks kukaan muukaan ois. Hyi helvetti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 211313, member: 34"] Silleen mä ymmärrän et se voi olla totta että men are attracted to women mutta kun ne KATSOO ASIOITA LÄPI SORMIEN kyl nyt monikin mies silti ajattelee et monet asiat on unattractive Esimerkkinä vaikka having kids Many things about breasts Oon jopa kuullut tän niiden suusta joten ei se oo mikään harha P**** And P****** Ja monikin asia Fat thighs, senki oon kuullu (Tosin tää ny liittyy enemmän muhun ku jokaiseen naiseen.) Et ei ne oo harhoja vaan asioita jotka on oikeesti sanottu. Eli jos men are REALLY attracted to women niin sitten ne on mutta ei ne pidä kaikkia asioita viehättävinä ehkä jotain mut ei ne oikeesti oo silleen tiäks vaan niitä oksettaa kuitenkin monet asiat. Ei se oo harha oon kuullu sen niiden suusta. Ja ketä ei oksettaisi? On toki joitakin yksilöitä joilla on omat fetissinsä vaikka (r*****, m*****) mutta en tiedä kai niillekin luulisi silti siin jotain oksettavaa olevan. Et sitä en osaa sanoa mist se fetissi tulee. Mut kuitenkin ei mun ajatuksia vaan saa mitenkään muutettua, tää juttu on ja pysyy. En mä koskaan voi olla onnellinen naisena. Ja ihmettelen miks kukaan muukaan ois. Hyi helvetti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja