Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 211408" data-attributes="member: 34"><p>Tää on niinku se juttu.</p><p></p><p>Ja vaikka ymmärrän että se on itsevihaa ja itseviha voi kuulemma loppuu joskus, niin en ainakaan näe sitä mahdollisena. Eikä se oo pelkästään normi itsevihaa mitä kaikilla on, tää ei oo tavallista itsevihaa. Vaan se on sen äärimmäinen muoto koska oon sanonu sen verran monta kertaa että mut pitäs murhata. Ei se sitä tarkota etten pelkäis sellasta vaan se kertoo vaan äärimmäisen suuresta itsevihasta. En usko että on kovin yleistä tolla tasolla vihata itseään. Oon myös todella vihanen muille ihmisille, mutta ei se sitä tarkota et oon joku psykopaatti murhaaja, mut oon silti vaan niinku ihan todella vihanen. Ja ei se oo ihme että on todella vihainen jos on näin. Ei tää oo millään tavalla normaalia. Vaikka tää ois transsukupuolisuutta, tää ei ois silti millään mittarilla normaalia. Mikään tässä ei oo vähääkään normaalia ja mä oon kaikista pahimpia ongelmatapauksia mitä mielisairaisiin tulee. Mulla ei ehkä oo jotain skitsofreniaa mutta mä oon silti todella vaikea mielenterveystapaus. Täs ei oo kyse mistään pikkujutusta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 211408, member: 34"] Tää on niinku se juttu. Ja vaikka ymmärrän että se on itsevihaa ja itseviha voi kuulemma loppuu joskus, niin en ainakaan näe sitä mahdollisena. Eikä se oo pelkästään normi itsevihaa mitä kaikilla on, tää ei oo tavallista itsevihaa. Vaan se on sen äärimmäinen muoto koska oon sanonu sen verran monta kertaa että mut pitäs murhata. Ei se sitä tarkota etten pelkäis sellasta vaan se kertoo vaan äärimmäisen suuresta itsevihasta. En usko että on kovin yleistä tolla tasolla vihata itseään. Oon myös todella vihanen muille ihmisille, mutta ei se sitä tarkota et oon joku psykopaatti murhaaja, mut oon silti vaan niinku ihan todella vihanen. Ja ei se oo ihme että on todella vihainen jos on näin. Ei tää oo millään tavalla normaalia. Vaikka tää ois transsukupuolisuutta, tää ei ois silti millään mittarilla normaalia. Mikään tässä ei oo vähääkään normaalia ja mä oon kaikista pahimpia ongelmatapauksia mitä mielisairaisiin tulee. Mulla ei ehkä oo jotain skitsofreniaa mutta mä oon silti todella vaikea mielenterveystapaus. Täs ei oo kyse mistään pikkujutusta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja