Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 211782" data-attributes="member: 34"><p>About the ennustukset:</p><p>Tbh mä en tuu olee murtunut joskus pitkän ajan päästä jos se ei tapahukaan. Ainoastaan nyt se ei oo hyväks mun mielenterveydelle jos alan taas epäilee sitä. Mut jos huomaan vuosien päästä (en tiedä tarkkaa aikaa mut kyl täs varmaan aika monta vuotta menee) et sitä EI tapahtunukaa nii en usko että tuun olee enää kovin murtunut sitten ku on kulunu aikaa. Mut jos nyt alkaisin taas epäilee ja kieltää sitä ni se ois taas hyvin vaikeaa. Mut jos sanotaan vaikka 6?5? vuoden päästä myönnän vasta että jep, ei sitä (niitä) näköjään tapahdukaan, niin uskon vahvasti et se on silloin ihan ok.</p><p></p><p></p><p>Mut jos alan nytten lähiaikoina taas sitä epäilee ja epäilee ni ei vittu sit sitä ei kyl jaksa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 211782, member: 34"] About the ennustukset: Tbh mä en tuu olee murtunut joskus pitkän ajan päästä jos se ei tapahukaan. Ainoastaan nyt se ei oo hyväks mun mielenterveydelle jos alan taas epäilee sitä. Mut jos huomaan vuosien päästä (en tiedä tarkkaa aikaa mut kyl täs varmaan aika monta vuotta menee) et sitä EI tapahtunukaa nii en usko että tuun olee enää kovin murtunut sitten ku on kulunu aikaa. Mut jos nyt alkaisin taas epäilee ja kieltää sitä ni se ois taas hyvin vaikeaa. Mut jos sanotaan vaikka 6?5? vuoden päästä myönnän vasta että jep, ei sitä (niitä) näköjään tapahdukaan, niin uskon vahvasti et se on silloin ihan ok. Mut jos alan nytten lähiaikoina taas sitä epäilee ja epäilee ni ei vittu sit sitä ei kyl jaksa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja