Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 211801" data-attributes="member: 34"><p>Onhan se toki ihan kiva olla seksikäs joidenkin miesten silmissä ton asian takia, onhan se ihan jees että ne haluis tehdä.... No mitä nyt sit haluaisivatkaan tehdä mulle. Oon jopa jutellut miehen kanssa joka olisi halunnut tehdä niin jos oisin halunnu sitä jne. Kyseinen jantteri epätoivoisesti olisi halunnut kokea tämän jonkun kanssa kun ei sitä vielä ollu saanu kokea. "I think it's very sexy" joo ymmärrän.</p><p></p><p>Että onhan se ihan kiva, mutta ei se vaan poista mun tunnetta siitä. Ymmärrän sen että ne jotkut ajattelee niin ja mieluusti tekisivät ties mitä pervoja asioita, mutta minulta ei yksinkertaisesti lähde tämä hirveä tunne pois. Siis se itse tunne ei lähde, ja lisäksi ne ocd -oireilut siitä ei lähde. Eli siinä on tavallaan kaksi asiaa. Niin suunnattoman suuri häpeä että oon jo kieltänyt äitiäkin sanomasta sitä sanaa kun tuli niin suuri kohtaus et olin sillee älä jooko ikinä sano tota sanaa äläkä mitään muutakaan sukupuoleen liittyvää. Tyhmää mutta niin suuressa ahdistuskohtauksessa se vaan tuli vahingos sanottua. No, eipähän tarvitse ylimääräistä jutella, muuta kun pakolliset, jota en muuten taas tiedä miten pystyn pian senkin tekemään. Pystyisinpä käydä yksin kaupassa niin tämäkin asia olisi hiukan helpompi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 211801, member: 34"] Onhan se toki ihan kiva olla seksikäs joidenkin miesten silmissä ton asian takia, onhan se ihan jees että ne haluis tehdä.... No mitä nyt sit haluaisivatkaan tehdä mulle. Oon jopa jutellut miehen kanssa joka olisi halunnut tehdä niin jos oisin halunnu sitä jne. Kyseinen jantteri epätoivoisesti olisi halunnut kokea tämän jonkun kanssa kun ei sitä vielä ollu saanu kokea. "I think it's very sexy" joo ymmärrän. Että onhan se ihan kiva, mutta ei se vaan poista mun tunnetta siitä. Ymmärrän sen että ne jotkut ajattelee niin ja mieluusti tekisivät ties mitä pervoja asioita, mutta minulta ei yksinkertaisesti lähde tämä hirveä tunne pois. Siis se itse tunne ei lähde, ja lisäksi ne ocd -oireilut siitä ei lähde. Eli siinä on tavallaan kaksi asiaa. Niin suunnattoman suuri häpeä että oon jo kieltänyt äitiäkin sanomasta sitä sanaa kun tuli niin suuri kohtaus et olin sillee älä jooko ikinä sano tota sanaa äläkä mitään muutakaan sukupuoleen liittyvää. Tyhmää mutta niin suuressa ahdistuskohtauksessa se vaan tuli vahingos sanottua. No, eipähän tarvitse ylimääräistä jutella, muuta kun pakolliset, jota en muuten taas tiedä miten pystyn pian senkin tekemään. Pystyisinpä käydä yksin kaupassa niin tämäkin asia olisi hiukan helpompi. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja