Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 211987" data-attributes="member: 34"><p>Ja alotanko nyt oikeesti tästä jauhaa?</p><p></p><p>Mut sit kun yrität hakea apua ei transpolilta vaan mielenterveyspuolelta, niin joudut maksamaan älyttömiä summia siksi että et saa vittu palse terapiaa. Etenkin jos yrität hakea apua lääkkeettömästi (no en ole täysin lääkkeetön toki). Mut koska et saa oikein mitään kunnon apua mielenterveyspuolelta sit puhutaan mee transpolille mut transpoliltakaan ei tuu mitään nopeaa apuaa saatanallisen helvetilliseen ahdistukseen sukupuolesta, koska no kaikki tietää että se on hidas prosessi ja ei ole mitään järkeä hoitaa ahdistusta siellä ainoastaan fyysinen puoli on siellä. Ongelma on et mielenterveyspuoli ei toimi ei toimi ei toimi millään ja lääke on käytännössä pakollinen asia josta on jauhettu mulle VUOSIA. en enää jaksa jauhaa siit? Olen päätökseni tehnyt?????? Ja päädyn oma-alotteisesti kyllä muuttamaan mielipidettä jos päädyn. On aivan niin saatanan maan helvetin älytöntä ettet saa pitkää NORMAALIA KESKUSTELUAPUA ilman tolkuttomia kustannuksia lääkkeettömästi. Mikä tässä on oikein niin vaikeaa??????</p><p></p><p>No, kyllä mä tiedän. Jotenkin se liittyy rahaan. Eikö kaikki?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 211987, member: 34"] Ja alotanko nyt oikeesti tästä jauhaa? Mut sit kun yrität hakea apua ei transpolilta vaan mielenterveyspuolelta, niin joudut maksamaan älyttömiä summia siksi että et saa vittu palse terapiaa. Etenkin jos yrität hakea apua lääkkeettömästi (no en ole täysin lääkkeetön toki). Mut koska et saa oikein mitään kunnon apua mielenterveyspuolelta sit puhutaan mee transpolille mut transpoliltakaan ei tuu mitään nopeaa apuaa saatanallisen helvetilliseen ahdistukseen sukupuolesta, koska no kaikki tietää että se on hidas prosessi ja ei ole mitään järkeä hoitaa ahdistusta siellä ainoastaan fyysinen puoli on siellä. Ongelma on et mielenterveyspuoli ei toimi ei toimi ei toimi millään ja lääke on käytännössä pakollinen asia josta on jauhettu mulle VUOSIA. en enää jaksa jauhaa siit? Olen päätökseni tehnyt?????? Ja päädyn oma-alotteisesti kyllä muuttamaan mielipidettä jos päädyn. On aivan niin saatanan maan helvetin älytöntä ettet saa pitkää NORMAALIA KESKUSTELUAPUA ilman tolkuttomia kustannuksia lääkkeettömästi. Mikä tässä on oikein niin vaikeaa?????? No, kyllä mä tiedän. Jotenkin se liittyy rahaan. Eikö kaikki? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja