Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 212100" data-attributes="member: 34"><p>MUTTA KUN MÄ VOIN HUONOMMIN NYT XDDDDDDDDDD</p><p></p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://share.google/eXxMbuYTogcDzOAFv[/URL]</p><p></p><p></p><p></p><p>Okei mutta katoin myös sisarlieskan kanavaa ja tosiaan voin huonommin... TAVALLAAN.</p><p></p><p>tai no, se johtuu kyllä pakko-oireista.</p><p></p><p>Jotka nyt on kyllä päivän jokaisena sekuntina.</p><p></p><p>Mut kuitenkin </p><p></p><p>Sitten jälleen kerran kun tää sisarlieska sanoo olevansa autisti niin taas kerran kuulostaa niin multa että enköhän minäkin ole autisti, ja sitten noh. Hän sanoi olevansa biseksuaali ja sitten mä oon vaan silleen "niin mäkin OLIN kai aidosti aikasemmin" mut nykyään oon ihan vitun done ja siis tunnen itseni heteroksi mutta kuitenkin se on hämmentävää koska tosiaan oletan että olin aidosti biseksuaali ennen mutta sitten kun mä nyt vain en näe sitä viehättävyyttä naisissa... Enää?????? Niin tota joo mutta se on näin</p><p></p><p>Ja se on JUST näin</p><p></p><p>Mutta okei</p><p></p><p>Mutta dysforian suhteen ton kattominen auttaa ja pahentaa.</p><p></p><p></p><p></p><p>Eli näen enemmän toivoa ja samaistuminen auttaa, mutta sitten noi teemoista puhuminen ei oo mitään kuultavaa, luonnollisesti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 212100, member: 34"] MUTTA KUN MÄ VOIN HUONOMMIN NYT XDDDDDDDDDD [URL unfurl="true"]https://share.google/eXxMbuYTogcDzOAFv[/URL] Okei mutta katoin myös sisarlieskan kanavaa ja tosiaan voin huonommin... TAVALLAAN. tai no, se johtuu kyllä pakko-oireista. Jotka nyt on kyllä päivän jokaisena sekuntina. Mut kuitenkin Sitten jälleen kerran kun tää sisarlieska sanoo olevansa autisti niin taas kerran kuulostaa niin multa että enköhän minäkin ole autisti, ja sitten noh. Hän sanoi olevansa biseksuaali ja sitten mä oon vaan silleen "niin mäkin OLIN kai aidosti aikasemmin" mut nykyään oon ihan vitun done ja siis tunnen itseni heteroksi mutta kuitenkin se on hämmentävää koska tosiaan oletan että olin aidosti biseksuaali ennen mutta sitten kun mä nyt vain en näe sitä viehättävyyttä naisissa... Enää?????? Niin tota joo mutta se on näin Ja se on JUST näin Mutta okei Mutta dysforian suhteen ton kattominen auttaa ja pahentaa. Eli näen enemmän toivoa ja samaistuminen auttaa, mutta sitten noi teemoista puhuminen ei oo mitään kuultavaa, luonnollisesti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja