Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 212329" data-attributes="member: 34"><p>Sille nyt en voi mitään jos jostain muutamasta ihmisestä oon silleen oon niin rakastunu etten ikinä voi päästä yli, mut muuten ihmiset on kyl yleisesti ottaen rumia muutkin.</p><p></p><p>Ja sitä paitsi, en kyl haluu olla niiden kaa vaik oonki rakastunu, koska mä en halua olla jonkun sellasen kaa joka tulee myös pitämään mua rumana. Ja muita vaihtoehtoja ei ole olemassakaan, koska oon objektiivisesti ruma. Luultavasti kaikista kohdista. Ei se haittaa mua, niin kauan kun oon sinkku. Mut jos olisin oikeesti jonkun kaa, niin se alkais häiritsemään mua todella paljon. Sinkkuna ei oo mitään väliä kuinka vitun ruma oot, joten ihan basic mulle. Mut en haluu olla jonkun kaa kuitenkaan sen takii just. Kosk sit se alkais haitata mua. Enkä halua edes tavata niitä. En halua niiden näkevän mua, koska sit se rumuus vasta alkais haitata mua. Ei se nyt haittaa, mut jonku eunkwangin kanssa se haittais, ja paljon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 212329, member: 34"] Sille nyt en voi mitään jos jostain muutamasta ihmisestä oon silleen oon niin rakastunu etten ikinä voi päästä yli, mut muuten ihmiset on kyl yleisesti ottaen rumia muutkin. Ja sitä paitsi, en kyl haluu olla niiden kaa vaik oonki rakastunu, koska mä en halua olla jonkun sellasen kaa joka tulee myös pitämään mua rumana. Ja muita vaihtoehtoja ei ole olemassakaan, koska oon objektiivisesti ruma. Luultavasti kaikista kohdista. Ei se haittaa mua, niin kauan kun oon sinkku. Mut jos olisin oikeesti jonkun kaa, niin se alkais häiritsemään mua todella paljon. Sinkkuna ei oo mitään väliä kuinka vitun ruma oot, joten ihan basic mulle. Mut en haluu olla jonkun kaa kuitenkaan sen takii just. Kosk sit se alkais haitata mua. Enkä halua edes tavata niitä. En halua niiden näkevän mua, koska sit se rumuus vasta alkais haitata mua. Ei se nyt haittaa, mut jonku eunkwangin kanssa se haittais, ja paljon. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja