Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 213424" data-attributes="member: 34"><p>Muistin taas jotain outouksia lapsuudesta muten ees tiiä liittykö se mitenkään hoonii mä vaan muistin jotain outoo mut en muista mitään oikeastaan muuta kuin että oli joku juttu, ja EHKÄ seurusteluun liittyvä juttu, EHKÄ naulakon luona, oisko siin ollu joku flash sit jostai tulevast bf tai jotaki, mut sit kun en muista mitään yksityiskohtia että niinku kuka. Jotenka ei aavistustakaan että keneen se liittyi. Muistan vaa että siin tuli joku tyyppi siin paikalle ja sit olin tyylii sillee "toiko? Eww nah". Tai no tuskin olin et eww mut et ei mul ny mitää kiinnostustakaa varmaa ollu. Mut. En vaa edelleenkään tiiä et KUKA tai mil perusteella siis mitkä oli ne vihjeet. Tiedän vaan että olin tullu ehkä ulkoa, olin naulakon luona ja näin. Sit siin oli se joku flash ehkä ja sit siihen tuli se tyyppi ja olin tyyliin et "toiko vai?". En ees muista kuka se oli siis tiedän et se oli joku niist tyypeist jotka kävi siel mut en sen tarkemmin. Ja sit juttelin jonku ohjaajan kaa ehkä. Vai oliko se ees bf fläsäri</p><p></p><p>Katsos kun ensimmäiseksi mul tuli joku flash siit kuvasta olin että miks tää näyttää niin tutulta ku oisin nähny sen joskus sillon, mut en nyt tietenkään oo voinu. Ni aloin sit vaa miettii olisinko voinu nähä jonkun jol ois ollu samanlaiset vaatteet tai jotaki siellä sillon. Et jos se kerta näytti niin tutulta ja yhdistin sen sinne. Mut en osaa sanoa. Eiku voi vittu muuten voi vittuuuuhhhh . Eiku en oo varma. Silti voi vitun shittiiuiuuuuuu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 213424, member: 34"] Muistin taas jotain outouksia lapsuudesta muten ees tiiä liittykö se mitenkään hoonii mä vaan muistin jotain outoo mut en muista mitään oikeastaan muuta kuin että oli joku juttu, ja EHKÄ seurusteluun liittyvä juttu, EHKÄ naulakon luona, oisko siin ollu joku flash sit jostai tulevast bf tai jotaki, mut sit kun en muista mitään yksityiskohtia että niinku kuka. Jotenka ei aavistustakaan että keneen se liittyi. Muistan vaa että siin tuli joku tyyppi siin paikalle ja sit olin tyylii sillee "toiko? Eww nah". Tai no tuskin olin et eww mut et ei mul ny mitää kiinnostustakaa varmaa ollu. Mut. En vaa edelleenkään tiiä et KUKA tai mil perusteella siis mitkä oli ne vihjeet. Tiedän vaan että olin tullu ehkä ulkoa, olin naulakon luona ja näin. Sit siin oli se joku flash ehkä ja sit siihen tuli se tyyppi ja olin tyyliin et "toiko vai?". En ees muista kuka se oli siis tiedän et se oli joku niist tyypeist jotka kävi siel mut en sen tarkemmin. Ja sit juttelin jonku ohjaajan kaa ehkä. Vai oliko se ees bf fläsäri Katsos kun ensimmäiseksi mul tuli joku flash siit kuvasta olin että miks tää näyttää niin tutulta ku oisin nähny sen joskus sillon, mut en nyt tietenkään oo voinu. Ni aloin sit vaa miettii olisinko voinu nähä jonkun jol ois ollu samanlaiset vaatteet tai jotaki siellä sillon. Et jos se kerta näytti niin tutulta ja yhdistin sen sinne. Mut en osaa sanoa. Eiku voi vittu muuten voi vittuuuuhhhh . Eiku en oo varma. Silti voi vitun shittiiuiuuuuuu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja