Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 214005" data-attributes="member: 34"><p>Ja se on siis ihan tosiasia vai voiks joku muka sanoo et tossakaa ei ois ees yhtä unattractive asiaa ni sitä mä vaa tässä niiku meinaan et miks helvetissä olisin rakastunut siihen? Kun enpä vitussa taida olla koska siinä ei oo mitään logiikkaa nii miks olisin. Sama koskee tietysti ketä tahansa muuta. En näe yksinkertaisesti mitään syytä miks olisin rakastunut yhtään kehenkään tässä maailmassa, kaikis ihmisis on kuitenkin jotain unattractive asioita niin en kertakaikkiaan ymmärrä et miks olisin? Joten en ole. Ja parempihan se onkin olla olematta, koska ei tarvitse sitten itkeä perään, kun eihän sitä kuitenkaan koskaan tapahdu. Niin kyl tää vaan on nyt niinkun ohi kaikkien mun elämäni ihastusten osalta. Yksinkertaisesti ei ole ketään enää.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 214005, member: 34"] Ja se on siis ihan tosiasia vai voiks joku muka sanoo et tossakaa ei ois ees yhtä unattractive asiaa ni sitä mä vaa tässä niiku meinaan et miks helvetissä olisin rakastunut siihen? Kun enpä vitussa taida olla koska siinä ei oo mitään logiikkaa nii miks olisin. Sama koskee tietysti ketä tahansa muuta. En näe yksinkertaisesti mitään syytä miks olisin rakastunut yhtään kehenkään tässä maailmassa, kaikis ihmisis on kuitenkin jotain unattractive asioita niin en kertakaikkiaan ymmärrä et miks olisin? Joten en ole. Ja parempihan se onkin olla olematta, koska ei tarvitse sitten itkeä perään, kun eihän sitä kuitenkaan koskaan tapahdu. Niin kyl tää vaan on nyt niinkun ohi kaikkien mun elämäni ihastusten osalta. Yksinkertaisesti ei ole ketään enää. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja