Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 214990" data-attributes="member: 34"><p>Kyllä, seksuaalinen sisältö , sen näkeminen, tuhos mua. Ja niin myös kaikki ne tapahtumat mitä tapahtu. Tietyt ihmiset. Jep kaikki se tuhos mua myös. Ei pelkästään lgbt-liike. Oon myös tajunnut että ei pelkästään seksuaalisen sisällön NÄKEMINEN, redditis vaik, vaan myös PELKKÄ lukeminen, on ERITTÄIN huono mun ololle. Ymmärrän syyn miksi teen niin, sillä yritän lievittää sitä huonoa oloa varmistelemalla että onhan tää asia nyt varmastikin näin, mutta se on silti erittäin huono mun ololle, koska en henkilökohtaisesti kestä seksuaalista sisältöä, edes lukemista. Tyyliin kommenttien lukemista. Mä en vain kestä sitä. Mä hädin tuskin kestän edes seksuaalisten vitsien kuulemista. Näin on ollut siis jo ainakin....... Ainakin varmaan 5 vuotta. Tavallaan kauemminkin. Vihasin puhua.... Vuonna 2018? Mun kaverien kanssa seksuaalisista asioista. Joten silloinkin tavallaan. Myös vuonna 2018 sanoin mun kaverille jotain aseksuaalisuudesta ja se sanoi että se ei usko että oon. Että mun pitää vaan harrastaa seksiä. Mun pitää vaan kokee se. Jep, itsekin tiedän sen että en ole mikään 100 % aseksuaali, mutta osittain, koska tämä sama on tosiaan ollut vuosikausia mulla. Alkaa oikeesti tulla mitta täyteen tän saman vitun asian kanssa. Toivon etten enää erehdy lukemaan tai näkemään mitään redditistä yms. Tajuan sen että yritän helpottaa oloa varmistamalla asiaa, dysforian kannalta siis ja ehkä muutenkin, mutta se ei voi toimia silloin kun tilanne on tää, eli kun alan kokea suunnatonta pahaa oloa seksuaalisen sisällön näkemisestä tai lukemisesta. Mun on vain pysyttävä pois sieltä vaikka kuinka tarvisin sitä dysforian kannalta. Mä en voi lukea niitä enää. Mun on saatava dysforia pois jollain muulla tavalla. Eihän sitä tuolla tavalla pois siis ole saanutkaan. En vain ole keksinyt keinoa. Ja mä ymmärrän oikeasti sen syyn miksi niitä luen joskus, mutta se huono olo on vaan niin suunnaton että en mä vaan pysty. Sen takia kun oon 50/50 aseksuaali. Niin ei se vaan mee niin.</p><p></p><p>See, en vihaa koko lgbt-liikettä, olenhan 50/50 aseksuaali itsekin. Mutta dysforian se on nostanut uudelle tasolle, ja muutkin tapahtumat mitä on tapahtunut. </p><p></p><p>Mä en usko enää että oon koskaan vapaa. Tää on liikaa mulle.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 214990, member: 34"] Kyllä, seksuaalinen sisältö , sen näkeminen, tuhos mua. Ja niin myös kaikki ne tapahtumat mitä tapahtu. Tietyt ihmiset. Jep kaikki se tuhos mua myös. Ei pelkästään lgbt-liike. Oon myös tajunnut että ei pelkästään seksuaalisen sisällön NÄKEMINEN, redditis vaik, vaan myös PELKKÄ lukeminen, on ERITTÄIN huono mun ololle. Ymmärrän syyn miksi teen niin, sillä yritän lievittää sitä huonoa oloa varmistelemalla että onhan tää asia nyt varmastikin näin, mutta se on silti erittäin huono mun ololle, koska en henkilökohtaisesti kestä seksuaalista sisältöä, edes lukemista. Tyyliin kommenttien lukemista. Mä en vain kestä sitä. Mä hädin tuskin kestän edes seksuaalisten vitsien kuulemista. Näin on ollut siis jo ainakin....... Ainakin varmaan 5 vuotta. Tavallaan kauemminkin. Vihasin puhua.... Vuonna 2018? Mun kaverien kanssa seksuaalisista asioista. Joten silloinkin tavallaan. Myös vuonna 2018 sanoin mun kaverille jotain aseksuaalisuudesta ja se sanoi että se ei usko että oon. Että mun pitää vaan harrastaa seksiä. Mun pitää vaan kokee se. Jep, itsekin tiedän sen että en ole mikään 100 % aseksuaali, mutta osittain, koska tämä sama on tosiaan ollut vuosikausia mulla. Alkaa oikeesti tulla mitta täyteen tän saman vitun asian kanssa. Toivon etten enää erehdy lukemaan tai näkemään mitään redditistä yms. Tajuan sen että yritän helpottaa oloa varmistamalla asiaa, dysforian kannalta siis ja ehkä muutenkin, mutta se ei voi toimia silloin kun tilanne on tää, eli kun alan kokea suunnatonta pahaa oloa seksuaalisen sisällön näkemisestä tai lukemisesta. Mun on vain pysyttävä pois sieltä vaikka kuinka tarvisin sitä dysforian kannalta. Mä en voi lukea niitä enää. Mun on saatava dysforia pois jollain muulla tavalla. Eihän sitä tuolla tavalla pois siis ole saanutkaan. En vain ole keksinyt keinoa. Ja mä ymmärrän oikeasti sen syyn miksi niitä luen joskus, mutta se huono olo on vaan niin suunnaton että en mä vaan pysty. Sen takia kun oon 50/50 aseksuaali. Niin ei se vaan mee niin. See, en vihaa koko lgbt-liikettä, olenhan 50/50 aseksuaali itsekin. Mutta dysforian se on nostanut uudelle tasolle, ja muutkin tapahtumat mitä on tapahtunut. Mä en usko enää että oon koskaan vapaa. Tää on liikaa mulle. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja