Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 214997" data-attributes="member: 34"><p>Jos ajatellaan että ihan mikä on mun oma sukupuoli niin totta kai se on muunsukupuolisuutta. Ei mies eikä nainen. Totta kai se on niin. Mutta se ei kuitenkaan ole: <em>totta.</em></p><p></p><p>Vaikka se onkin mun oma sukupuoli sillä tavalla, niin se ei ole TOTTA. siksi se on ikään kuin täysin turhaa.</p><p></p><p>Kun se on fyysinen asia yhtä paljon kun intersukupuolisuuskin on totta. Ei sitä voi selittää muuksi.</p><p></p><p>Vaikka mun oma skpl kuinka onkin se muu sukupuoli, niin voi pyhä yksinkertaisuus sentään, ei niitä asioita voi lakaista maton alle ihan kun ne ei olis totta. Kyllä mä nyt sen verran vielä oon todellisuudessa kiinni että onhan mulla silmät päässä. Ei voida teeskennellä et juu ei toi syntymäskpl oo totta vaan se oma tunne on ainut mikä on totta. Luoja kun se on juuri päinvastoin. Tunnekin on totta ja ei siinä mitään mutta kun se kehon biologinen sukupuoli on aivan kaikkialla soluissa ja aivoissa sisällä ja ulkoisena aivan joka helvetin puolella niin sitähän ei voi vaihtaa meidän teknologialla ikinä. Olkoon vaikka virhe, en sitä kiistä että se on VIRHE, sehän se on, mutta ei sille virheelle voi kokonaisuudessaan mitään tehdä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 214997, member: 34"] Jos ajatellaan että ihan mikä on mun oma sukupuoli niin totta kai se on muunsukupuolisuutta. Ei mies eikä nainen. Totta kai se on niin. Mutta se ei kuitenkaan ole: [I]totta.[/I] Vaikka se onkin mun oma sukupuoli sillä tavalla, niin se ei ole TOTTA. siksi se on ikään kuin täysin turhaa. Kun se on fyysinen asia yhtä paljon kun intersukupuolisuuskin on totta. Ei sitä voi selittää muuksi. Vaikka mun oma skpl kuinka onkin se muu sukupuoli, niin voi pyhä yksinkertaisuus sentään, ei niitä asioita voi lakaista maton alle ihan kun ne ei olis totta. Kyllä mä nyt sen verran vielä oon todellisuudessa kiinni että onhan mulla silmät päässä. Ei voida teeskennellä et juu ei toi syntymäskpl oo totta vaan se oma tunne on ainut mikä on totta. Luoja kun se on juuri päinvastoin. Tunnekin on totta ja ei siinä mitään mutta kun se kehon biologinen sukupuoli on aivan kaikkialla soluissa ja aivoissa sisällä ja ulkoisena aivan joka helvetin puolella niin sitähän ei voi vaihtaa meidän teknologialla ikinä. Olkoon vaikka virhe, en sitä kiistä että se on VIRHE, sehän se on, mutta ei sille virheelle voi kokonaisuudessaan mitään tehdä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja