Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 215240" data-attributes="member: 34"><p>Yksinkertaisesti naiset on rumempi sukupuoli tai niin kun en näe mitään viehätystä mutta niinkun, kovasti ne muka väittää että on ihmisiä jotka on toista mieltä, mut kuulostaa selittelyltä 😂 toki pitäähän sitä sinänsä uskoa mutta tota..... Oon ite ainakin täysin sokee jollekin viehättävyydelle naisissa. TAI, täytyy sanoa että sekunnin ajan voi olla että saatan ajatella jotain että nään jossain naisessa jotain viehättävyyttä mut sit mua alkaa heti ällöttää, eikä sekään oikeastaan oo mitään että oikeasti näkisin jotain viehättävyyttä mut ehkä se on sellanen pieni jutska.</p><p></p><p>Joten voi olla et siinä on hyvin lievä sellanen pieni jutska, mut sit se menee heti kokonaan ohi koska se ei oo vahvaa. Ja sitä en osaa sit sanoa et mikä se pieni viehättävyys muka on koska en tiedä mitä sellaista MINÄ voin muka sekunnin ajan nähdä? Koska naiset on mulle kertakaikkiaan epäviehättäviä, rehellisesti sanottuna, mutta sitten siinä voi olla jokin sellainen sekunnin kestävä VIBE, mikä on jotain sellasta</p><p></p><p></p><p>Et no oon siis aika lailla sokee sille ite, että niissä olisi jotain ihanaa. Pari sekkaa voi kestää sellanen "toi saattaa olla viehättävä?" Mutta sitten se tunne vaan menee pois koska se ei oo vahva?? Esim siin mis on myunghoon niin siin vidis se nainen, siit mul tuli toi ja sitten empust. Mut periaatteessa voi sanoo et en näe sitä koska se tunne vaan menee pois kun se kestää pari sekuntia et mietin hetkinen tunnenko jotain? Mut sit niin.</p><p></p><p>Et kuitenkin en vain tajua sitä mitä joku voi nähdä naisessa. Sekunnin ajan meinaa tulla sellainen olo ja sitten se vain katoaa kun tajuan että se on super epäviehättävää, tai näen sen siis vaan epäviehättävänä. Mun huomio kiinnittyy lähinnä miehiin. </p><p></p><p>Voi olla et oon todellisuudessa bi mut mä nyt en ainakaan vaan oikein näe sitä kun en tietoisesti ole oikein sitä mieltä että naisissa ois mitään viehättäviä asioita ja sit taas miehissä no tota kaikki on viehättävää tai silleen sitä on vaikea kuvailla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 215240, member: 34"] Yksinkertaisesti naiset on rumempi sukupuoli tai niin kun en näe mitään viehätystä mutta niinkun, kovasti ne muka väittää että on ihmisiä jotka on toista mieltä, mut kuulostaa selittelyltä 😂 toki pitäähän sitä sinänsä uskoa mutta tota..... Oon ite ainakin täysin sokee jollekin viehättävyydelle naisissa. TAI, täytyy sanoa että sekunnin ajan voi olla että saatan ajatella jotain että nään jossain naisessa jotain viehättävyyttä mut sit mua alkaa heti ällöttää, eikä sekään oikeastaan oo mitään että oikeasti näkisin jotain viehättävyyttä mut ehkä se on sellanen pieni jutska. Joten voi olla et siinä on hyvin lievä sellanen pieni jutska, mut sit se menee heti kokonaan ohi koska se ei oo vahvaa. Ja sitä en osaa sit sanoa et mikä se pieni viehättävyys muka on koska en tiedä mitä sellaista MINÄ voin muka sekunnin ajan nähdä? Koska naiset on mulle kertakaikkiaan epäviehättäviä, rehellisesti sanottuna, mutta sitten siinä voi olla jokin sellainen sekunnin kestävä VIBE, mikä on jotain sellasta Et no oon siis aika lailla sokee sille ite, että niissä olisi jotain ihanaa. Pari sekkaa voi kestää sellanen "toi saattaa olla viehättävä?" Mutta sitten se tunne vaan menee pois koska se ei oo vahva?? Esim siin mis on myunghoon niin siin vidis se nainen, siit mul tuli toi ja sitten empust. Mut periaatteessa voi sanoo et en näe sitä koska se tunne vaan menee pois kun se kestää pari sekuntia et mietin hetkinen tunnenko jotain? Mut sit niin. Et kuitenkin en vain tajua sitä mitä joku voi nähdä naisessa. Sekunnin ajan meinaa tulla sellainen olo ja sitten se vain katoaa kun tajuan että se on super epäviehättävää, tai näen sen siis vaan epäviehättävänä. Mun huomio kiinnittyy lähinnä miehiin. Voi olla et oon todellisuudessa bi mut mä nyt en ainakaan vaan oikein näe sitä kun en tietoisesti ole oikein sitä mieltä että naisissa ois mitään viehättäviä asioita ja sit taas miehissä no tota kaikki on viehättävää tai silleen sitä on vaikea kuvailla [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja