Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 215571" data-attributes="member: 34"><p>Wat mul ei ollu yhtään dysforista vielä sillon kun ajattelin öööööööö.... Myunghoonia???? :D silloin lapsena :DDDDD vai kenestä se sitten olikaan.</p><p></p><p>Mut kuitenkin siel sillon se juttu jonka otin vähän liian vakavasti jo silloin. Ja nyt sit aattelen et se oli siit.</p><p></p><p>Kuljin siel vaa sillee "ööööh........ My boyfriend 😂😭"</p><p></p><p>Siis se oli ihan ISO JUTTU sillon.</p><p></p><p>Nii ni sillon en ollu vielä dysforinen yhtään.</p><p></p><p>Muistan ku katoin sitä pikkuhuonetta ja ajattelin "hmmm :D my boyfriend :DDD" tai sitten sitä ovea ylhäällä ja niitä rappusia. Mm. No nyt kun muistelen sitä pikkuhuonetta (keittiö?) niin mä...... Mulle tulee siitä mielee myunghoon vaa kosk mä katoin sitä oikeesti siin hetkes silleen ".... Seriously what is this boyfriend thing"</p><p></p><p>Niin kaikki nyt meni vähän... No joo.</p><p></p><p>Mut dysforinen en ollu vielä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 215571, member: 34"] Wat mul ei ollu yhtään dysforista vielä sillon kun ajattelin öööööööö.... Myunghoonia???? :D silloin lapsena :DDDDD vai kenestä se sitten olikaan. Mut kuitenkin siel sillon se juttu jonka otin vähän liian vakavasti jo silloin. Ja nyt sit aattelen et se oli siit. Kuljin siel vaa sillee "ööööh........ My boyfriend 😂😭" Siis se oli ihan ISO JUTTU sillon. Nii ni sillon en ollu vielä dysforinen yhtään. Muistan ku katoin sitä pikkuhuonetta ja ajattelin "hmmm :D my boyfriend :DDD" tai sitten sitä ovea ylhäällä ja niitä rappusia. Mm. No nyt kun muistelen sitä pikkuhuonetta (keittiö?) niin mä...... Mulle tulee siitä mielee myunghoon vaa kosk mä katoin sitä oikeesti siin hetkes silleen ".... Seriously what is this boyfriend thing" Niin kaikki nyt meni vähän... No joo. Mut dysforinen en ollu vielä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja