Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 216137" data-attributes="member: 34"><p>Minkä vitun takia masennuslääkkeitä oikeasti edes määrätään? Ihan turhaa paskaa ne on vaikka ehkä joillekin auttaa. Mut mä tiedän sen että lääkkeettömästi vois ihan hyvin hoitaa jos vaan tahtoa olis. Ne verhoilee sen sellaseks että "et sä jaksa käydä tapaamisissa ilman lääkettä" no emt ihan hyvin oon nytkin jaksanut tuolla käydä, vasta 1 kerta takana mutta en edes tullut itkien sieltä pois niin kuin joskus muulloin. Riippuu siis vähän kaikesta et miten paha se on. Et silleen ihan hyvin uskon nytkin jaksavani käydä tuolla aivan ilman lääkettä, ainut syy miksi edes harkitsen brintellixiä on se että mä en vain jaksa enää ja mä en jaksa enää odottaa. Tarviin sen dysforian pois mahdollisimman nopeasti niin se on vaan se ainut syy. Mutta ei masennuslääkkeissä mitään järkeä ole. Sitä tulee vaan niin kärsimättömäksi kun ei tapaamiset auta heti. No brintellixissäkin menee kyllä väh. 2 viikkoa, että voi hyvin olla et se alkais auttaa SAMAAN AIKAAN kun ilmankin lääkettä tapaamiset. Joten en tiedä miksi edes aion kokeilla sitä? Kaikista huvittavin skenaario olis se että se pahentais oloa ja näin ollen "pilais" niiden tapaamisten tuoman hyödyn. Sinänsä en tiedä voiko se mitenkään PAHENTAA dysforiaa sillä ei kai dysforia voi pahentua tästä enää? Mikä olisi sellainen dysforia joka on tätä nykyistä pahempi? En usko että sellaista on.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 216137, member: 34"] Minkä vitun takia masennuslääkkeitä oikeasti edes määrätään? Ihan turhaa paskaa ne on vaikka ehkä joillekin auttaa. Mut mä tiedän sen että lääkkeettömästi vois ihan hyvin hoitaa jos vaan tahtoa olis. Ne verhoilee sen sellaseks että "et sä jaksa käydä tapaamisissa ilman lääkettä" no emt ihan hyvin oon nytkin jaksanut tuolla käydä, vasta 1 kerta takana mutta en edes tullut itkien sieltä pois niin kuin joskus muulloin. Riippuu siis vähän kaikesta et miten paha se on. Et silleen ihan hyvin uskon nytkin jaksavani käydä tuolla aivan ilman lääkettä, ainut syy miksi edes harkitsen brintellixiä on se että mä en vain jaksa enää ja mä en jaksa enää odottaa. Tarviin sen dysforian pois mahdollisimman nopeasti niin se on vaan se ainut syy. Mutta ei masennuslääkkeissä mitään järkeä ole. Sitä tulee vaan niin kärsimättömäksi kun ei tapaamiset auta heti. No brintellixissäkin menee kyllä väh. 2 viikkoa, että voi hyvin olla et se alkais auttaa SAMAAN AIKAAN kun ilmankin lääkettä tapaamiset. Joten en tiedä miksi edes aion kokeilla sitä? Kaikista huvittavin skenaario olis se että se pahentais oloa ja näin ollen "pilais" niiden tapaamisten tuoman hyödyn. Sinänsä en tiedä voiko se mitenkään PAHENTAA dysforiaa sillä ei kai dysforia voi pahentua tästä enää? Mikä olisi sellainen dysforia joka on tätä nykyistä pahempi? En usko että sellaista on. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja