Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 216297" data-attributes="member: 34"><p>Jumalauta katoin tän videon ja kaikki mitä pystyin ajattelemaan oli että "men really like what it looks like???? They really like THIS?????"</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.reddit.com/r/NonBinary/s/Yfs2Bb8Nxc[/URL]</p><p></p><p>Siis ENNEN binderia.</p><p></p><p>Silleen. Do they <em>REALLY?</em></p><p></p><p>en voi uskoa sitä. En voi kertakaikkiaan uskoa sitä vaikka niin mulle sanotaan. Mun on mahdotonta uskoa koska se näyttää niin tolkuttoman hirveältä että en yksinkertaisesti ymmärrä sellaista todellisuutta jossa joku mies pitää tosta.</p><p></p><p>Ei voi olla sitä mieltä että se näyttää esteettisemmältä kuin binderi. Ei vaan voi. They are gross and saggy. It should look neat. They never do.</p><p></p><p>Ja mua vituttaa sellanen valehtelu mitä koko ajan tulee miehiltä. Sanokaa edes rehellisesti koska valehtelu raivostuttaa. Se ei yksinkertaisesti ole seksikkäämpää koska se on rumaa, esteettisesti rumaa, kaikki siinä näyttää hirveältä. Binderin kans ok mut onhan se nyt noloa tarvita binderia.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 216297, member: 34"] Jumalauta katoin tän videon ja kaikki mitä pystyin ajattelemaan oli että "men really like what it looks like???? They really like THIS?????" [URL unfurl="true"]https://www.reddit.com/r/NonBinary/s/Yfs2Bb8Nxc[/URL] Siis ENNEN binderia. Silleen. Do they [I]REALLY?[/I] en voi uskoa sitä. En voi kertakaikkiaan uskoa sitä vaikka niin mulle sanotaan. Mun on mahdotonta uskoa koska se näyttää niin tolkuttoman hirveältä että en yksinkertaisesti ymmärrä sellaista todellisuutta jossa joku mies pitää tosta. Ei voi olla sitä mieltä että se näyttää esteettisemmältä kuin binderi. Ei vaan voi. They are gross and saggy. It should look neat. They never do. Ja mua vituttaa sellanen valehtelu mitä koko ajan tulee miehiltä. Sanokaa edes rehellisesti koska valehtelu raivostuttaa. Se ei yksinkertaisesti ole seksikkäämpää koska se on rumaa, esteettisesti rumaa, kaikki siinä näyttää hirveältä. Binderin kans ok mut onhan se nyt noloa tarvita binderia. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja