Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 216981" data-attributes="member: 34"><p>En mä tiedä vittu. Musta on tosi hyvä jos tekee altistusharjotuksia mut miksei ne auta mitään. Musta on tosi hyvä että muut ihmiset puhuu siitä mikä on biologinen totuus eikä lähe kohtelemaan mua esim vaik miehenä tai neutraalina. Tai sen luulis olevan hyvä. Totuuden kieltäminen ei auta mua. Mut miksei se totuuden hyväksyminenkään oo auttanut? Miksi mua ei auta se että teen altistusharjotuksia, käyn suihkussa (ainakin silloin tällöin), teen liikkeitä (joka päivä, ja siihen riittää pelkkä kävely) jossa tissit liikkuu, koitan kirjoittaa noita sanoja sensuroimatta (jos sekään mitään auttaa). Katon jopa omia alastonkuviani joskus, vaikka se onkin tuskallista. </p><p></p><p>Minkä takia mua ei ole auttanut totuudessa eläminen niin sanotusti? Miksi mä en vieläkään kestä mun sukupuolta? Vaikka en kovinkaan paljon pysty pakenemaan sitä eli välttelemään, ja se välttelyhän oli juuri se paha kaiken kuulemani mukaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 216981, member: 34"] En mä tiedä vittu. Musta on tosi hyvä jos tekee altistusharjotuksia mut miksei ne auta mitään. Musta on tosi hyvä että muut ihmiset puhuu siitä mikä on biologinen totuus eikä lähe kohtelemaan mua esim vaik miehenä tai neutraalina. Tai sen luulis olevan hyvä. Totuuden kieltäminen ei auta mua. Mut miksei se totuuden hyväksyminenkään oo auttanut? Miksi mua ei auta se että teen altistusharjotuksia, käyn suihkussa (ainakin silloin tällöin), teen liikkeitä (joka päivä, ja siihen riittää pelkkä kävely) jossa tissit liikkuu, koitan kirjoittaa noita sanoja sensuroimatta (jos sekään mitään auttaa). Katon jopa omia alastonkuviani joskus, vaikka se onkin tuskallista. Minkä takia mua ei ole auttanut totuudessa eläminen niin sanotusti? Miksi mä en vieläkään kestä mun sukupuolta? Vaikka en kovinkaan paljon pysty pakenemaan sitä eli välttelemään, ja se välttelyhän oli juuri se paha kaiken kuulemani mukaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja