Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 217173" data-attributes="member: 34"><p>Ja ihmiset on kaikki niin erilaisia</p><p></p><p>Ei kaikilla oo samaa kokemusta</p><p></p><p>Mut jostain mulle tuli se jo hyvin nuoresta</p><p></p><p>Sisäsyntyinen transsukupuolisuus </p><p></p><p>Vai</p><p></p><p>Jokin muu syy?</p><p></p><p>Mikä aiheutti sen että se oli niin.. helvetillistä? Henkisesti? Niin syvää henkistä kärsimystä, ei sillä tavalla kun nyt, mutta silti syvää, tosi syvää. Jotenkin vain elin sen kanssa silti suht "normaalia" elämää (tähän verrattuna). Jonkinlaisen trauman murrosikä muhun jätti, mutta miten luonnollinen keho voi aiheuttaa niin syvää häpeää et se aiheuttaa traumoja? Ilman että kukaan on edes sanonut mitään negatiivista. Kyllähän mua kiusattiin mutta ei mistään mikä liittyis sukupuoleen. Mua sanottiin läskiks ja rumaks kyllä, ja että mun reidet on hyi koska ne on isot ja ne levii kun istun ja mul oli shortsit. Muistaakseni silmälaseista kans. Ehkä aknesta? Ehkä. Musiikista josta pidin. Mut ei muusta? Se oli lähinnä sitä "läski ja ruma". Ai no kerran ainakin oli se että oli joku netis joku juttu et tyyliin sano joku jolla on isot tissit tai jotain tän tapasta? Sit mun kiusaaja tägäs mut tms. Sit ajattelin sen just sellasena jotenkin haukkumisena tai jotai. Ja sit itkin sen jälkeen. Mut toi on ainut sukupuolee liittyvä minkä muistankaa. Muuten se oli sitä ruma ruma ruma ruma ruma. Et en nyt sit oikein ymmärrä. No ehkä toi voi olla joku taustalla vaikuttava juttu kyl????????? Siis toi tissihomma. Tai miksei noi muutki mut ei se oo skpl liittyvää. Paitsi no aina sanotaan et naisil on isommat reidet ja enemmän rasvaa jne niin kylhä se tietysti läskiyteen liittyy jotenkin. Joo ehkä noi voi olla jotain taustatekijöitä myös mut tuskin ainoastaan.</p><p></p><p>Vaikka muistankin näitä juttuja niin sitä tunnetta ei kyl pois saa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 217173, member: 34"] Ja ihmiset on kaikki niin erilaisia Ei kaikilla oo samaa kokemusta Mut jostain mulle tuli se jo hyvin nuoresta Sisäsyntyinen transsukupuolisuus Vai Jokin muu syy? Mikä aiheutti sen että se oli niin.. helvetillistä? Henkisesti? Niin syvää henkistä kärsimystä, ei sillä tavalla kun nyt, mutta silti syvää, tosi syvää. Jotenkin vain elin sen kanssa silti suht "normaalia" elämää (tähän verrattuna). Jonkinlaisen trauman murrosikä muhun jätti, mutta miten luonnollinen keho voi aiheuttaa niin syvää häpeää et se aiheuttaa traumoja? Ilman että kukaan on edes sanonut mitään negatiivista. Kyllähän mua kiusattiin mutta ei mistään mikä liittyis sukupuoleen. Mua sanottiin läskiks ja rumaks kyllä, ja että mun reidet on hyi koska ne on isot ja ne levii kun istun ja mul oli shortsit. Muistaakseni silmälaseista kans. Ehkä aknesta? Ehkä. Musiikista josta pidin. Mut ei muusta? Se oli lähinnä sitä "läski ja ruma". Ai no kerran ainakin oli se että oli joku netis joku juttu et tyyliin sano joku jolla on isot tissit tai jotain tän tapasta? Sit mun kiusaaja tägäs mut tms. Sit ajattelin sen just sellasena jotenkin haukkumisena tai jotai. Ja sit itkin sen jälkeen. Mut toi on ainut sukupuolee liittyvä minkä muistankaa. Muuten se oli sitä ruma ruma ruma ruma ruma. Et en nyt sit oikein ymmärrä. No ehkä toi voi olla joku taustalla vaikuttava juttu kyl????????? Siis toi tissihomma. Tai miksei noi muutki mut ei se oo skpl liittyvää. Paitsi no aina sanotaan et naisil on isommat reidet ja enemmän rasvaa jne niin kylhä se tietysti läskiyteen liittyy jotenkin. Joo ehkä noi voi olla jotain taustatekijöitä myös mut tuskin ainoastaan. Vaikka muistankin näitä juttuja niin sitä tunnetta ei kyl pois saa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja