Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 218397" data-attributes="member: 34"><p>Siis mä wn tiiä että aiheuttaako mielialalääkkeet (alotus) nyt sitten oikeesti sitä suunnitelmallisuutta jollain tavalla enemmän siihen, ehkä, koska nyt toi on vähän väistynyt se akuutein voisko sanoa näin. Ihan helvetin paha olo tietysti mut et ei mul ollu nyt sitä varsinaist tarkotusta toteuttaa sitä enää. Et mietin jos se liitty siihen alkuun et se meni vakavammaks ja suunnitelmallisemmaks. Ja nyt kun on vähän pidempään taas käyttäny niin se ei oo samanlaista ehkä enää mut paha olo ei tietysti oo lähtenyt hevonvittuunkaan minnekään pois.</p><p></p><p>Tai siis sitähän mä oon paljon kuullut että ne aiheuttaa alotuksessa sitä. Niin oli sertraliininkin kanssa, mut se oli lyhyempi aika mitä kokeilin sitä.</p><p></p><p>Tosin niin on ollut myös ilman lääkettä ehkä mut ei nyt ihan ehkä tolla tasolla. Tai tuntuu että tossa olin ehkä enemmän tosissani kun yleensä. Tai aina oon ns. Tosissani mut silleen eri tavalla. Et se oli jotenkin niin.... Jep uskon et se johtu siit mielialalääkkeen alotuksesta koska nyt se on väistynyt enemmän, tosin paha olo ei oo väistynyt juurikaan yhtään. Joku sanoikin että siitä voi syöksyä totaaliseen itsemurha-alhoon. Et jotenkin ehkä se sitten voimistaa sitä itsetuhoista mielialaa. Voin kyllä sanoa että tän lääkkeen alkuaika on ollu varmaan elämäni hirveintä aikaa. Täysin sietämätön olo joka päivä ei tollasta voi kuvitellakaan jos ei tiedä millasta se on. Kohta vasta 2 viikkoa käytetty. Yksi ainut kunnon hyvä juttu aikaisempaan nähden niin nyt vasta oon alkanut nukkua kuitenkin taas enemmän, sellasta ehkä 10kin tuntia. Kun nukuin niin saatanan paskasti siinä ensin että vittu meinasin kuolla jo siihen. En saatana ois kestänyt enää kauempaa noin vähillä unilla, nyt sentään saa nukkua inhimillisempiä määriä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 218397, member: 34"] Siis mä wn tiiä että aiheuttaako mielialalääkkeet (alotus) nyt sitten oikeesti sitä suunnitelmallisuutta jollain tavalla enemmän siihen, ehkä, koska nyt toi on vähän väistynyt se akuutein voisko sanoa näin. Ihan helvetin paha olo tietysti mut et ei mul ollu nyt sitä varsinaist tarkotusta toteuttaa sitä enää. Et mietin jos se liitty siihen alkuun et se meni vakavammaks ja suunnitelmallisemmaks. Ja nyt kun on vähän pidempään taas käyttäny niin se ei oo samanlaista ehkä enää mut paha olo ei tietysti oo lähtenyt hevonvittuunkaan minnekään pois. Tai siis sitähän mä oon paljon kuullut että ne aiheuttaa alotuksessa sitä. Niin oli sertraliininkin kanssa, mut se oli lyhyempi aika mitä kokeilin sitä. Tosin niin on ollut myös ilman lääkettä ehkä mut ei nyt ihan ehkä tolla tasolla. Tai tuntuu että tossa olin ehkä enemmän tosissani kun yleensä. Tai aina oon ns. Tosissani mut silleen eri tavalla. Et se oli jotenkin niin.... Jep uskon et se johtu siit mielialalääkkeen alotuksesta koska nyt se on väistynyt enemmän, tosin paha olo ei oo väistynyt juurikaan yhtään. Joku sanoikin että siitä voi syöksyä totaaliseen itsemurha-alhoon. Et jotenkin ehkä se sitten voimistaa sitä itsetuhoista mielialaa. Voin kyllä sanoa että tän lääkkeen alkuaika on ollu varmaan elämäni hirveintä aikaa. Täysin sietämätön olo joka päivä ei tollasta voi kuvitellakaan jos ei tiedä millasta se on. Kohta vasta 2 viikkoa käytetty. Yksi ainut kunnon hyvä juttu aikaisempaan nähden niin nyt vasta oon alkanut nukkua kuitenkin taas enemmän, sellasta ehkä 10kin tuntia. Kun nukuin niin saatanan paskasti siinä ensin että vittu meinasin kuolla jo siihen. En saatana ois kestänyt enää kauempaa noin vähillä unilla, nyt sentään saa nukkua inhimillisempiä määriä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja