Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 219640" data-attributes="member: 34"><p>Mut oikeestaa oon tavallaa oottanu siitä asti ku tää alko (lapsesta) koska yritin keksii niit sääntöi ja kaikkee mitä nyt sit oon tehnykään, mut ikin mikää ei toiminu oikee hyvin. Et periaatteessa en ikinä oo ratkassu sitä sillon lapsenakaan vaikka tein sitä juttuu kyl monta vuotta. Mut sekään ei ollu aina ihan ok. Mut siis silti alotin tekemään sitä juttuu vast myöhemmin et en nyt tietenkään ihan pienenä sitä tehny eli on periaatteessa ok olla tekemättä sitä koska en tehny silleen vauvanakaan. Mut aloin lapsena tekemään niin mut kai se on ok jos en tee kosk en tehny aina. Mut toisaalta...... Mä en tiiä. Niin tähän tää aina menee ku sit ei tiiä. Nii siks pitää vaa oottaa ja sitä odottamista oon periaatteessa tehny sieltä lapsesta asti ku tää ei oo koskaan menny pois tää juttu. Huutista. Sellaset yli 20 vuotta. Ei paha ollenkaa.</p><p></p><p>Mut sitä ihmettelen miks mulle on tullu noit juttui mitkä on tapahtunut esim A. Sehä tapahtu jo ku sanoin et ihastun TAI seurustelen jonku kaa joka liittyy tähän.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 219640, member: 34"] Mut oikeestaa oon tavallaa oottanu siitä asti ku tää alko (lapsesta) koska yritin keksii niit sääntöi ja kaikkee mitä nyt sit oon tehnykään, mut ikin mikää ei toiminu oikee hyvin. Et periaatteessa en ikinä oo ratkassu sitä sillon lapsenakaan vaikka tein sitä juttuu kyl monta vuotta. Mut sekään ei ollu aina ihan ok. Mut siis silti alotin tekemään sitä juttuu vast myöhemmin et en nyt tietenkään ihan pienenä sitä tehny eli on periaatteessa ok olla tekemättä sitä koska en tehny silleen vauvanakaan. Mut aloin lapsena tekemään niin mut kai se on ok jos en tee kosk en tehny aina. Mut toisaalta...... Mä en tiiä. Niin tähän tää aina menee ku sit ei tiiä. Nii siks pitää vaa oottaa ja sitä odottamista oon periaatteessa tehny sieltä lapsesta asti ku tää ei oo koskaan menny pois tää juttu. Huutista. Sellaset yli 20 vuotta. Ei paha ollenkaa. Mut sitä ihmettelen miks mulle on tullu noit juttui mitkä on tapahtunut esim A. Sehä tapahtu jo ku sanoin et ihastun TAI seurustelen jonku kaa joka liittyy tähän. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja