Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 220310" data-attributes="member: 34"><p>silti, se on niin tyhmä että rakastun siihen aina uudestaan </p><p></p><p>Jos noin nyt voi edes vielä täs vaihees sanoa</p><p></p><p>Mutta</p><p></p><p>Mä</p><p></p><p>Sillon </p><p></p><p>Ihan ihan alussa</p><p></p><p>Helvetti se oli outoa </p><p></p><p>Koko ajan </p><p></p><p>Olin ihan nervous koko ajan siitä huolimatta että ei ees ollu syytä </p><p></p><p>Olin tyyliin yhtä jännittynyt melkein kun jos mun ois pitäny olla ihmisten edessä tms vaan siksi että rakastuin siihen eikä ollu ees syytä jännittää mitään koska en tavannut tietenkään sitä tai mtn, mut joskus siit tulee sellanen hermostuneisuus tai jännitys pelkästään siksi et rakastuu. Silleen KOKO AJAN on nervous.</p><p></p><p>+ I think i was scared of future too.</p><p></p><p>Mut jotenkin se pisti mun koko systeemin sekasin koska sillon kun en tiennyt siitä vielä niin paljon kuin nyt, niin vittu se iski lujaa olin ihan et ei kuka vittu tämmönen henkilö on 😭 olin aivan sekasin. Voi sitä aikaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 220310, member: 34"] silti, se on niin tyhmä että rakastun siihen aina uudestaan Jos noin nyt voi edes vielä täs vaihees sanoa Mutta Mä Sillon Ihan ihan alussa Helvetti se oli outoa Koko ajan Olin ihan nervous koko ajan siitä huolimatta että ei ees ollu syytä Olin tyyliin yhtä jännittynyt melkein kun jos mun ois pitäny olla ihmisten edessä tms vaan siksi että rakastuin siihen eikä ollu ees syytä jännittää mitään koska en tavannut tietenkään sitä tai mtn, mut joskus siit tulee sellanen hermostuneisuus tai jännitys pelkästään siksi et rakastuu. Silleen KOKO AJAN on nervous. + I think i was scared of future too. Mut jotenkin se pisti mun koko systeemin sekasin koska sillon kun en tiennyt siitä vielä niin paljon kuin nyt, niin vittu se iski lujaa olin ihan et ei kuka vittu tämmönen henkilö on 😭 olin aivan sekasin. Voi sitä aikaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja