Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 221184" data-attributes="member: 34"><p>Ihan just 6 viikkoa masennuslääkettä ja edelleen passiivisesti toivoisin kuolemaa :D melko toimiva lääke! Ja vielä 15 annoksella. Huhhuh! Ette osaa kehittää mitään vitun masennuslääkkeitä, painukaa vittuun lundbeck ja takeda XDD </p><p></p><p>Täysin hyödytön ja paska lääke. Ei kannata kokeilla kenenkään. Muutenkin tän vitun paskan lääkkeen takia oon menettänyt taas lisää 6 viikkoa mun elämästä kun jos tätä ei ois koskaa kehitetty oisin saattanut päätyy kokeilee jotain toista lääkettä (tai sit en mitää).</p><p></p><p>Tää ei ole oikeasti tehnyt mulle mitään 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 jos edelleen passiivisesti toivoo kuolemaa näin pitkän ajan jälkeen niin kyl voi jo sanoo lääkettä hyödyttömäks. Lääketeollisuus ei todellakaan osaa vittu yhtään mitään. Tuottaa hyödyttömiä paska lääkkeitä jotka on varmaan vielä kaiken lisäks haitallisia tai vaarallisia. Tosin siitäkös passiivisesti itsetuhoiset ihmiset riemastuukin jos ne on vaarallisia. Täytyykin seuraavaks koittaa se cipralex jos se tosiaan vaikka suurentaiskin sitä riskiä sydänsairauksiin yms. Toki se kuulostaa kivuliaalta että sinänsä en sitä toivo mut mitäs muuta tässä vaiheessa voi enää tehdä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 221184, member: 34"] Ihan just 6 viikkoa masennuslääkettä ja edelleen passiivisesti toivoisin kuolemaa :D melko toimiva lääke! Ja vielä 15 annoksella. Huhhuh! Ette osaa kehittää mitään vitun masennuslääkkeitä, painukaa vittuun lundbeck ja takeda XDD Täysin hyödytön ja paska lääke. Ei kannata kokeilla kenenkään. Muutenkin tän vitun paskan lääkkeen takia oon menettänyt taas lisää 6 viikkoa mun elämästä kun jos tätä ei ois koskaa kehitetty oisin saattanut päätyy kokeilee jotain toista lääkettä (tai sit en mitää). Tää ei ole oikeasti tehnyt mulle mitään 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 jos edelleen passiivisesti toivoo kuolemaa näin pitkän ajan jälkeen niin kyl voi jo sanoo lääkettä hyödyttömäks. Lääketeollisuus ei todellakaan osaa vittu yhtään mitään. Tuottaa hyödyttömiä paska lääkkeitä jotka on varmaan vielä kaiken lisäks haitallisia tai vaarallisia. Tosin siitäkös passiivisesti itsetuhoiset ihmiset riemastuukin jos ne on vaarallisia. Täytyykin seuraavaks koittaa se cipralex jos se tosiaan vaikka suurentaiskin sitä riskiä sydänsairauksiin yms. Toki se kuulostaa kivuliaalta että sinänsä en sitä toivo mut mitäs muuta tässä vaiheessa voi enää tehdä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja