Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 221191" data-attributes="member: 34"><p>Miks wikipediassa lukee vortioksetiinista sitten näin</p><p></p><p>Hoito vaikuttaa täysimääräisesti neljä viikkoa käytön aloittamisesta, mutta useimmat ihmiset ovat havainneet masennusoireiden vähentymistä jo kahden viikon kuluttua hoidon aloittamisesta.[9] Lääkkeen käyttöä jatketaan tyypillisesti vielä puoli vuotta sen jälkeen, kun masennus on loppunut</p><p></p><p>Lukee ihan eri juttuja jossain lukee toi ja jossain lukee 6-8 viikkoa voi olla.</p><p></p><p>No, 8 viikkoa on varmaan se takaraja et sit kun se on menny täyteen niin tietää että se tuskin enää alkaa myöhemminkään auttaa. Mä oon tässä nyt 6 viikkoa odotellu :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 221191, member: 34"] Miks wikipediassa lukee vortioksetiinista sitten näin Hoito vaikuttaa täysimääräisesti neljä viikkoa käytön aloittamisesta, mutta useimmat ihmiset ovat havainneet masennusoireiden vähentymistä jo kahden viikon kuluttua hoidon aloittamisesta.[9] Lääkkeen käyttöä jatketaan tyypillisesti vielä puoli vuotta sen jälkeen, kun masennus on loppunut Lukee ihan eri juttuja jossain lukee toi ja jossain lukee 6-8 viikkoa voi olla. No, 8 viikkoa on varmaan se takaraja et sit kun se on menny täyteen niin tietää että se tuskin enää alkaa myöhemminkään auttaa. Mä oon tässä nyt 6 viikkoa odotellu :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja