Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 221330" data-attributes="member: 34"><p>[URL unfurl="true"]https://kehraaja.com/informed-consent-mita-se-on/[/URL]</p><p></p><p>Ic-malli on sinänsä parempi, koska muutenkin pitäis ajatella niin et ihminen on ite vastuussa siitä jos se haluaa ja päättää ryhtyä transprosessiin. Paljon järkevämpi ajatushan se on että jos katuu niin katuu ja voi voi, itse halusit silloin aikanaan.</p><p></p><p>Ihan kun ihmiset ei osais tehdä omia päätöksiä transprosessista.</p><p></p><p>Jos joku on 2 vuotta kärsiny (mä) ja ois ic-malli niin eiköhän siinä voi hyvinkin tehdä itse sen päätöksen sillä perusteella et on kärsiny jo 2 vuotta niin tulee sit mitä tulee ja jos tulevaisuudessa katuu niin se on voi voi ja oma "moka" sillä tarve oli hoitoihin silloin ja jos yhtäkkiä käviskin niin et transprosessi on virhe niin oi ja voi.</p><p></p><p>Kyllä toi ic-malli voi suomeenkin joskus vielä tulla mun elinaikana. Zoomerit kun tulee eduskuntaan niin alkaa tapahtua.</p><p></p><p></p><p>Mut kyl mun mielestä jos meillä ois toi nyt ja nyt päättäisin (huom, itse) aloittaa hoidot (kun nythän sitä ei voi tällä mallilla päättää itse kun mulle ei niitä anneta koska mielenterveys, työkyky jne.) niin en mä katumisen ilmaantuessa voisi syyttää siitä ketään muuta kun itseäni koska tein silloin ainoan vaihtoehdon mukaan mitä mulla oli ja tarvitsin ne silloin mielenterveyteni takia mut mun mielestä toi on vaan paljon parempi. Vastuu itsellä ja myös vapaus valita. Ei ketään portinvartijaa.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Huvittavaa muuten että mielisairaille ja työkyvyttömille ei anneta transhoitoja. Jotenkin kummasti kuvittelisin että transsukupuolisissa kun on paljon mielisairaita ja työkyvyttömiä. Miksiköhän.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 221330, member: 34"] [URL unfurl="true"]https://kehraaja.com/informed-consent-mita-se-on/[/URL] Ic-malli on sinänsä parempi, koska muutenkin pitäis ajatella niin et ihminen on ite vastuussa siitä jos se haluaa ja päättää ryhtyä transprosessiin. Paljon järkevämpi ajatushan se on että jos katuu niin katuu ja voi voi, itse halusit silloin aikanaan. Ihan kun ihmiset ei osais tehdä omia päätöksiä transprosessista. Jos joku on 2 vuotta kärsiny (mä) ja ois ic-malli niin eiköhän siinä voi hyvinkin tehdä itse sen päätöksen sillä perusteella et on kärsiny jo 2 vuotta niin tulee sit mitä tulee ja jos tulevaisuudessa katuu niin se on voi voi ja oma "moka" sillä tarve oli hoitoihin silloin ja jos yhtäkkiä käviskin niin et transprosessi on virhe niin oi ja voi. Kyllä toi ic-malli voi suomeenkin joskus vielä tulla mun elinaikana. Zoomerit kun tulee eduskuntaan niin alkaa tapahtua. Mut kyl mun mielestä jos meillä ois toi nyt ja nyt päättäisin (huom, itse) aloittaa hoidot (kun nythän sitä ei voi tällä mallilla päättää itse kun mulle ei niitä anneta koska mielenterveys, työkyky jne.) niin en mä katumisen ilmaantuessa voisi syyttää siitä ketään muuta kun itseäni koska tein silloin ainoan vaihtoehdon mukaan mitä mulla oli ja tarvitsin ne silloin mielenterveyteni takia mut mun mielestä toi on vaan paljon parempi. Vastuu itsellä ja myös vapaus valita. Ei ketään portinvartijaa. Huvittavaa muuten että mielisairaille ja työkyvyttömille ei anneta transhoitoja. Jotenkin kummasti kuvittelisin että transsukupuolisissa kun on paljon mielisairaita ja työkyvyttömiä. Miksiköhän. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja