Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 222760" data-attributes="member: 34"><p>[MEDIA=youtube]8wwzmpKLLnA[/MEDIA]</p><p></p><p>Miten ees voi olla näin rakastunu</p><p></p><p>Se on niin tyhmä</p><p></p><p>Ja miks mä rakastan sitä niin paljon. Tarkotan... Aina kun aattelen sitä niin en pysty kuvata sitä juttuu muulla tavoin kun että RAKASTAN SITÄ, tai oon niin KIINTYNY siihen. Tuntuu siltä että en pystyis ikinä olla rakastamatta sitä jotenkin ajattelen sen niin että vaikka se ois 90v ja dementoitunut niin rakastaisin sitä varmaan vieläkin (ja siis, se on rankkaa se)</p><p></p><p>Siis. Rakastaisin sitä varmaan vielä silloinkin. Miten noin voi edes tuntea? Ihan järkyttävää rakastua julkkikseen noin. En OSAA olla rakastamatta sitä. Oon tuntenu ihan kaiken siitä alusta asti. Oon "vihannu" sitä, se on asunu mun pääs joka sekunti, mun sydän on hakannu sen takii, oon nukkunu 5 tuntii ja heränny ja ajatellu sitä, oon kaivannu sitä enemmän ku ketään(??), se on niin erityinen mulle. ERI ASIA KUIN WOOHYUK :D paha sekin omalla tavallaan. Kuitenkin eri asia. En oo koskaan ollu NIIN soft siitä kuin hoonista. Enkä koskaan oo ollu niin ärsyyntynyt siitä kuin hoonista. Se osaa aina ärsyttää mua eniten koska no olin niin obsessed siit (olin :D)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 222760, member: 34"] [MEDIA=youtube]8wwzmpKLLnA[/MEDIA] Miten ees voi olla näin rakastunu Se on niin tyhmä Ja miks mä rakastan sitä niin paljon. Tarkotan... Aina kun aattelen sitä niin en pysty kuvata sitä juttuu muulla tavoin kun että RAKASTAN SITÄ, tai oon niin KIINTYNY siihen. Tuntuu siltä että en pystyis ikinä olla rakastamatta sitä jotenkin ajattelen sen niin että vaikka se ois 90v ja dementoitunut niin rakastaisin sitä varmaan vieläkin (ja siis, se on rankkaa se) Siis. Rakastaisin sitä varmaan vielä silloinkin. Miten noin voi edes tuntea? Ihan järkyttävää rakastua julkkikseen noin. En OSAA olla rakastamatta sitä. Oon tuntenu ihan kaiken siitä alusta asti. Oon "vihannu" sitä, se on asunu mun pääs joka sekunti, mun sydän on hakannu sen takii, oon nukkunu 5 tuntii ja heränny ja ajatellu sitä, oon kaivannu sitä enemmän ku ketään(??), se on niin erityinen mulle. ERI ASIA KUIN WOOHYUK :D paha sekin omalla tavallaan. Kuitenkin eri asia. En oo koskaan ollu NIIN soft siitä kuin hoonista. Enkä koskaan oo ollu niin ärsyyntynyt siitä kuin hoonista. Se osaa aina ärsyttää mua eniten koska no olin niin obsessed siit (olin :D) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja