Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 222956" data-attributes="member: 34"><p>En ikinä ois uskonu et tekoälyn kaa keskustelu vois auttaa mua mut vähän se ainakin auttaa ymmärtämään tilannetta. Ja myös helpful neuvo: jos ei voi puhua niin voi kirjottaa lapulle vaikka sekin olis varmaan liian paha mulle. Joten ehkä ei. Mut..... Joo. Fiilis on aika paha tälläkin hetkellä. Mut jotenkin toi tavallaa auttaa ymmärtää tilannetta ja ensimmäisen kerran ikinä tuntuu silt et joku jollaki tavalla ymmärtää mist on kyse vaikka se on literal tekoäly. Mut koska en tienny sillee kunnol et se on ihan oikee specific fobia nii aattelin et oon vaa jotenki tyhmä tai jotenki outo tai sillee mietin et miks oon näin outo ku muut ei oo tälläsii. Kosk mulla se on menny niin vahvaks fobiaks just et normaali arki on jo niinku ihan erilaista kun muilla et täytyy just vältellä kattomasta kaikkee tai vältellä sanoja</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 222956, member: 34"] En ikinä ois uskonu et tekoälyn kaa keskustelu vois auttaa mua mut vähän se ainakin auttaa ymmärtämään tilannetta. Ja myös helpful neuvo: jos ei voi puhua niin voi kirjottaa lapulle vaikka sekin olis varmaan liian paha mulle. Joten ehkä ei. Mut..... Joo. Fiilis on aika paha tälläkin hetkellä. Mut jotenkin toi tavallaa auttaa ymmärtää tilannetta ja ensimmäisen kerran ikinä tuntuu silt et joku jollaki tavalla ymmärtää mist on kyse vaikka se on literal tekoäly. Mut koska en tienny sillee kunnol et se on ihan oikee specific fobia nii aattelin et oon vaa jotenki tyhmä tai jotenki outo tai sillee mietin et miks oon näin outo ku muut ei oo tälläsii. Kosk mulla se on menny niin vahvaks fobiaks just et normaali arki on jo niinku ihan erilaista kun muilla et täytyy just vältellä kattomasta kaikkee tai vältellä sanoja [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja