Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 222963" data-attributes="member: 34"><p>Silleen en kertakaikkiaan voi uskoa olevani nainen, kuulostaa hullulta mut ihan aidosti. Mul on joku katkos siinä etten voi ymmärtää sitä. Siis joku yhteysvirhe. Loogisesti tiedän sen olevan totta mut joskus se tuntuu siltä kuin huijaisin ihmisiä jos sanon niin. Ja mul on ollu se pitkään. Että kuulostaa ihan omituiselta sanoa muille ihmisille et oon nainen, en vain ymmärrä sitä. Osa siitä tulee varmaan myös siitä etten oo sellanen tietynlainen nainen vaan ehkä vähän erilainen kun se normi mitä näkee mainoksissa tai leffoissa, siit tulee varmaa osa epätodellisesta olosta mut joo. Mut ihan siis just kehon osat tuntuu epätodellisilta. Jos sanois jolleki tyypille vaikka netissä, vaikka jollekin reddit fetisisti tyypille :D että mulla on, *insert välteltävä sana tähän* niin kyllähän se.. tuntuu siltä että miten niin? Onko muka oikeasti? Ihan saattaisi tuntua siltä että valehtelen jotenkin sille tyypille :D jollain tavalla mun persoona tuntuu siltä että se tolleen "eriytyis"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 222963, member: 34"] Silleen en kertakaikkiaan voi uskoa olevani nainen, kuulostaa hullulta mut ihan aidosti. Mul on joku katkos siinä etten voi ymmärtää sitä. Siis joku yhteysvirhe. Loogisesti tiedän sen olevan totta mut joskus se tuntuu siltä kuin huijaisin ihmisiä jos sanon niin. Ja mul on ollu se pitkään. Että kuulostaa ihan omituiselta sanoa muille ihmisille et oon nainen, en vain ymmärrä sitä. Osa siitä tulee varmaan myös siitä etten oo sellanen tietynlainen nainen vaan ehkä vähän erilainen kun se normi mitä näkee mainoksissa tai leffoissa, siit tulee varmaa osa epätodellisesta olosta mut joo. Mut ihan siis just kehon osat tuntuu epätodellisilta. Jos sanois jolleki tyypille vaikka netissä, vaikka jollekin reddit fetisisti tyypille :D että mulla on, *insert välteltävä sana tähän* niin kyllähän se.. tuntuu siltä että miten niin? Onko muka oikeasti? Ihan saattaisi tuntua siltä että valehtelen jotenkin sille tyypille :D jollain tavalla mun persoona tuntuu siltä että se tolleen "eriytyis" [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja