Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 223444" data-attributes="member: 34"><p>Mut jäin miettimään </p><p></p><p>Et ei must kyl tunnu mitenkään väärält et tää yks laitto mulle 😘 sillo ku olin jtn about 22 ja se about 68</p><p></p><p>Mut sit tyypit kauhistelee sellastaki</p><p></p><p>En kyllä tiiä tosin</p><p></p><p>Mut nii</p><p></p><p>Sit toisaalta tuntuu ehk vähän ällöltä koska 22 on tosi lapsellinen viel</p><p></p><p>Mut oon kyl nytki tosi lapsellinen varmaa viel</p><p></p><p>Mut sit taas iteki oon tykänny a:sta ja jiseokista jotka on kuitenkin aika paljon mua nuorempia. Täysikäsiä helposti, mut eiks seki pitäs tuntuu vähä ällöltä</p><p></p><p></p><p>No en tiiä näist ikäjutuist</p><p></p><p>Oon periaatteessa aatellu sen vaa sillee et täysikäsyydes menee raja et sen jälkeen on ihan perus </p><p></p><p>Mut joo</p><p></p><p>No eipä sillä, mitään ei kyl tuu tapahtuu kenenkään kaa AINAKAAN ennen kun oon 30 ja ei välttämättä sillonkaan. Siitä oon aika varma.</p><p></p><p>Mut joo ällöttää tää keho niin paljon. Eikä todellakaan minkään seksualisoinnin takia. Vaan ylipäätään esim feminismin takia. Vituttaa tollanen hirveä haloo mikä tehdään koko ajan naisista yhteiskunnallisessa keskustelussa. Toivon et alettas nostaa yhä enemmän miesten ongelmia ja keskityttäs välillä niihinkin ku nyt alkaa oikeesti riittää nää naisjutut mulle. Ahdistaa ihan helvetin paljon. Et turpa kiinni jooko.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 223444, member: 34"] Mut jäin miettimään Et ei must kyl tunnu mitenkään väärält et tää yks laitto mulle 😘 sillo ku olin jtn about 22 ja se about 68 Mut sit tyypit kauhistelee sellastaki En kyllä tiiä tosin Mut nii Sit toisaalta tuntuu ehk vähän ällöltä koska 22 on tosi lapsellinen viel Mut oon kyl nytki tosi lapsellinen varmaa viel Mut sit taas iteki oon tykänny a:sta ja jiseokista jotka on kuitenkin aika paljon mua nuorempia. Täysikäsiä helposti, mut eiks seki pitäs tuntuu vähä ällöltä No en tiiä näist ikäjutuist Oon periaatteessa aatellu sen vaa sillee et täysikäsyydes menee raja et sen jälkeen on ihan perus Mut joo No eipä sillä, mitään ei kyl tuu tapahtuu kenenkään kaa AINAKAAN ennen kun oon 30 ja ei välttämättä sillonkaan. Siitä oon aika varma. Mut joo ällöttää tää keho niin paljon. Eikä todellakaan minkään seksualisoinnin takia. Vaan ylipäätään esim feminismin takia. Vituttaa tollanen hirveä haloo mikä tehdään koko ajan naisista yhteiskunnallisessa keskustelussa. Toivon et alettas nostaa yhä enemmän miesten ongelmia ja keskityttäs välillä niihinkin ku nyt alkaa oikeesti riittää nää naisjutut mulle. Ahdistaa ihan helvetin paljon. Et turpa kiinni jooko. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja