Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 224079" data-attributes="member: 34"><p>Mä en tiedä olenko mä vaan typerä mutta miksi tää kuulostaa ihan helvetin rasittavalta, idioottimaiselta ja sellaselta ettei kyse oo millään tavalla edes mun tilanteesta tossa:</p><p></p><p>"2. TYÖKALUJA</p><p>Harjoitukset ovat ohjelman ydin. Niiden kautta pääset kartoittamaan ja miettimään ratkaisuja omaan tilanteeseesi.</p><p></p><p>Harjoitusten avulla opit ongelmanratkaisua ja uusia tapoja suhtautua tilanteisiin. Näin voit toimia tilanteesi parantamiseksi.</p><p></p><p>Voit tutustua harjoituksiin haluamassasi järjestyksessä tai valita vain itsellesi sopivimmat.</p><p></p><p>Kehollisten harjoitusten avulla opit rentoutumista ja tietoista läsnäoloa.</p><p>Ajatusharjoitusten avulla haastat ajatuksiasi ja toimintaasi.</p><p>Siirry osioon</p><p>3. EVÄITÄ JATKOON</p><p>Viimeisessä osiossa suuntaat mieltä kohti tulevaa.</p><p></p><p>Ahdistuksen hallinnan keinojen lisäksi voinnin kohentumiseen vaikuttavat myös arjen asiat.</p><p></p><p>Saat vinkkejä, miten ylläpitää saavuttamiasi tuloksia. Opit, miten arjenhallinta ja tasapainoinen elämä vaikuttavat mielenterveyteen.</p><p></p><p>Siirry osioon"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 224079, member: 34"] Mä en tiedä olenko mä vaan typerä mutta miksi tää kuulostaa ihan helvetin rasittavalta, idioottimaiselta ja sellaselta ettei kyse oo millään tavalla edes mun tilanteesta tossa: "2. TYÖKALUJA Harjoitukset ovat ohjelman ydin. Niiden kautta pääset kartoittamaan ja miettimään ratkaisuja omaan tilanteeseesi. Harjoitusten avulla opit ongelmanratkaisua ja uusia tapoja suhtautua tilanteisiin. Näin voit toimia tilanteesi parantamiseksi. Voit tutustua harjoituksiin haluamassasi järjestyksessä tai valita vain itsellesi sopivimmat. Kehollisten harjoitusten avulla opit rentoutumista ja tietoista läsnäoloa. Ajatusharjoitusten avulla haastat ajatuksiasi ja toimintaasi. Siirry osioon 3. EVÄITÄ JATKOON Viimeisessä osiossa suuntaat mieltä kohti tulevaa. Ahdistuksen hallinnan keinojen lisäksi voinnin kohentumiseen vaikuttavat myös arjen asiat. Saat vinkkejä, miten ylläpitää saavuttamiasi tuloksia. Opit, miten arjenhallinta ja tasapainoinen elämä vaikuttavat mielenterveyteen. Siirry osioon" [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja