Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 224081" data-attributes="member: 34"><p>Kuulostaa aivan saatanan typerältä, turhalta, tehottomalta, paskalta jne. Voi olla et mä oon itse vaan tyhmä idiootti, mutta mul ei oo niinku mitään kosketuspintaa edes tollaseen elämään tai ajattelutapaan mitä noi harrastaa. Jotenki en vaan saa kiinni.</p><p></p><p>Ajattelin siis sen takia vilkaista tuota omahoito-ohjelmaa vai mikä nyt onkaan, koska mul tuli äsken taas se ajatus rintakehästä ja siis jotenkin vain mietin että oisko tuol ollu jotain mitä voi soveltaa siihen. Että voisin tulla järkiini ja lopettaa sen koko asian ajattelun. Kun eihän tuossa edes ole järkeä että tiedän järjellä ja logiikalla asian olevan niin että miehet on silleen "lääh puuh sex bätäng" ja silti mä vaan kärsin ja kärsin ja kärsin koko ajan ja nään rumana vieläpä sen ja kaikki vaan oksettaa siinä joka päivä ja joka sekunti. Niin ei siin oo mitään järkeä? Sitte vielä se että sellanenki sana ku rintsikat on melkein mahdoton kirjoittaa ja paha olo vaan tulvii ja ei vaan niinku ei tossa asiassa oo järkeä? En ymmärrä mistä se logiikka mulla tulee tohon? Sitä on ihan.... Siis ihan tuskien vallassa eikä edes tiedä syytä eikä mikään lopeta niitä tuskia ollenkaan. Täytyyhän jonkun lopettaa ne? Täytyy. Ei se voi olla ikuista. Eikä se voi olla ikuista siihen asti kunnes saa leikkauksen. Ei se vaan VOI olla. Täytyyhän olla jotain keinoja jotenkin käsitellä asiaa ja päästä yli siitä. Mut jos ajattelee terapiaa että käsittelis tän koko sukupuoliasian vaikka juurta jaksaen terapiassa niin sitä varten mun lääkitystä pitää kyllä nostaa, tää nykyinen ei taida riittää siihen ehkä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 224081, member: 34"] Kuulostaa aivan saatanan typerältä, turhalta, tehottomalta, paskalta jne. Voi olla et mä oon itse vaan tyhmä idiootti, mutta mul ei oo niinku mitään kosketuspintaa edes tollaseen elämään tai ajattelutapaan mitä noi harrastaa. Jotenki en vaan saa kiinni. Ajattelin siis sen takia vilkaista tuota omahoito-ohjelmaa vai mikä nyt onkaan, koska mul tuli äsken taas se ajatus rintakehästä ja siis jotenkin vain mietin että oisko tuol ollu jotain mitä voi soveltaa siihen. Että voisin tulla järkiini ja lopettaa sen koko asian ajattelun. Kun eihän tuossa edes ole järkeä että tiedän järjellä ja logiikalla asian olevan niin että miehet on silleen "lääh puuh sex bätäng" ja silti mä vaan kärsin ja kärsin ja kärsin koko ajan ja nään rumana vieläpä sen ja kaikki vaan oksettaa siinä joka päivä ja joka sekunti. Niin ei siin oo mitään järkeä? Sitte vielä se että sellanenki sana ku rintsikat on melkein mahdoton kirjoittaa ja paha olo vaan tulvii ja ei vaan niinku ei tossa asiassa oo järkeä? En ymmärrä mistä se logiikka mulla tulee tohon? Sitä on ihan.... Siis ihan tuskien vallassa eikä edes tiedä syytä eikä mikään lopeta niitä tuskia ollenkaan. Täytyyhän jonkun lopettaa ne? Täytyy. Ei se voi olla ikuista. Eikä se voi olla ikuista siihen asti kunnes saa leikkauksen. Ei se vaan VOI olla. Täytyyhän olla jotain keinoja jotenkin käsitellä asiaa ja päästä yli siitä. Mut jos ajattelee terapiaa että käsittelis tän koko sukupuoliasian vaikka juurta jaksaen terapiassa niin sitä varten mun lääkitystä pitää kyllä nostaa, tää nykyinen ei taida riittää siihen ehkä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja