Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 224882" data-attributes="member: 34"><p>Redditin bännit on ihan hulluja muutkin saa aivan naurettavista syistä niitä.</p><p></p><p>Ja nyt en pääse enää tililleni :((((((( voin lukea reddittiä ilman kirjautumista, mut en pääse enää käsiksi tiliini. Enkä todellakaan viitsisi alkaa mitään ban appeal hommaa tekemään, vaikka haluaisinkin säilyttää tilini. Mutta se tuskin onnistuisikaan. Taitaa olla pakko hyväksyä et mun tili on ikuisesti mennyttä :(((((((((( eniten vituttaa sen avatarin takia lol kosks mulla on muistot siitä, ja muutenkin.</p><p></p><p>Harmittaa että reddit bännää ihmisiä syistä kuten (mun tapauksessa):</p><p></p><p>- i hope karla homolka has a heart attack, why is she still alive</p><p></p><p>Murhaajaraiskaajalle ei siis saa toivoa kuolemaa yms., selvä pyy, fiksua toimintaa reddit.</p><p></p><p>- i hope someone shoots him in the eye too </p><p></p><p>Mies joka ampui kissaa, eli sitäkään ei saanut sanoa.</p><p></p><p>Ja viimeisenä, kirsikkana kakun päällä, ja siis tätä mä en varsinkaan ymmärtänyt:</p><p></p><p>- if you dont have anything nice to say dont say anything at all. As someone with bdd thats really triggering. I hope you get bdd too. Its a nice disorder, it makes you wanna die/kill yourself </p><p></p><p>Siis jotai ton tyylistä.</p><p></p><p>Juuh.. noista sit mut bännättiin pysyvästi koko redditistä:----D en tavallaan kaipaa sitä kommentointimahdollisuutta sinänsä, siellä vaan ajautuu just kaikenlaisiin väittelyihin ja menettää hermonsa, mut............ Kaipaan avatariani jne. Ja pelkään sitä että jos poistan ja asennan redditin uudelleen, teen uuden tilin uudella sähköpostilla ja niin edelleen, niin sit jos se onnistuu ja saan uuden tilin käyttöön ja pystyn taas kirjottaa niin sit taas alkaa ahistaa sen takii.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 224882, member: 34"] Redditin bännit on ihan hulluja muutkin saa aivan naurettavista syistä niitä. Ja nyt en pääse enää tililleni :((((((( voin lukea reddittiä ilman kirjautumista, mut en pääse enää käsiksi tiliini. Enkä todellakaan viitsisi alkaa mitään ban appeal hommaa tekemään, vaikka haluaisinkin säilyttää tilini. Mutta se tuskin onnistuisikaan. Taitaa olla pakko hyväksyä et mun tili on ikuisesti mennyttä :(((((((((( eniten vituttaa sen avatarin takia lol kosks mulla on muistot siitä, ja muutenkin. Harmittaa että reddit bännää ihmisiä syistä kuten (mun tapauksessa): - i hope karla homolka has a heart attack, why is she still alive Murhaajaraiskaajalle ei siis saa toivoa kuolemaa yms., selvä pyy, fiksua toimintaa reddit. - i hope someone shoots him in the eye too Mies joka ampui kissaa, eli sitäkään ei saanut sanoa. Ja viimeisenä, kirsikkana kakun päällä, ja siis tätä mä en varsinkaan ymmärtänyt: - if you dont have anything nice to say dont say anything at all. As someone with bdd thats really triggering. I hope you get bdd too. Its a nice disorder, it makes you wanna die/kill yourself Siis jotai ton tyylistä. Juuh.. noista sit mut bännättiin pysyvästi koko redditistä:----D en tavallaan kaipaa sitä kommentointimahdollisuutta sinänsä, siellä vaan ajautuu just kaikenlaisiin väittelyihin ja menettää hermonsa, mut............ Kaipaan avatariani jne. Ja pelkään sitä että jos poistan ja asennan redditin uudelleen, teen uuden tilin uudella sähköpostilla ja niin edelleen, niin sit jos se onnistuu ja saan uuden tilin käyttöön ja pystyn taas kirjottaa niin sit taas alkaa ahistaa sen takii. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja