Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 225007" data-attributes="member: 34"><p>"I feel you. I feel like we need a big booby enby support group 😭"</p><p></p><p>Jos voi vitsailla noin niin i dont think you're in pain actually. Tosin en muista voi olla et oon iteki vitsaillu mut hyi toi kuulostaa vaan ihan hirveeltä. Absolute despise. Mut joka tapauksessa, juteltii äitin kaa koska mulla tuli kauhea kohtaus siitä että sovitin sitä ja en hetkeen voinu hengittää, nyt on jo vähän parempi olo mut huomaa selvästi et se on aivan liian pieni. Henki pitää kulkee aina. Nii sit mul jäi hengitysvaikeus siitä. Vieläkin vähän. Mut en sentään pyörtyny. Nii en laita tota enää päälle ollenkaan (ei kannata jos ei voi hengittää), ellen sit kutistu niin et siit tulee sopivankokonen joskus. </p><p></p><p>Joka tapauksessa siis nii olin sanomas sitä et juteltii äitin kaa ja puhuttiin siitä kuinka yritän parantuu tästä ja toivon että parannun, koska ei kestä tollasia kauheita oloja mitkä tulee tosta kommentista minkä jouduin lukemaan. Hyi vittu. Joka tapauksessa en aio nyt ostaa uutta binderia enkä käytä tota tietenkään. Jos voisin hengittää niin käyttäisin mutta koska en voi niin en käytä. </p><p></p><p>En siis bindaa.</p><p>En hanki leikkausta.</p><p>En hanki hrt:tä.</p><p>Yritän nyt vaan parantua tästä </p><p>Enkä haluu kuulla yhdenkään trans ihmisen juttuja. Niiden jutut ei tee mulle ollenkaan hyvää. </p><p></p><p>Ei tollasii "hauskoja vitsejä" eikä muutenkaa mitää transihmisten juttuja. Niinhän mun piti tehä jo aikasemmin muistaakseni mut unohin tai jotain.</p><p></p><p>Äiti: pitää vissii ajatella iha muita juttuja</p><p></p><p>TOTTA, ja sitä joskus teenkin, mut... En koko ajan pysty.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 225007, member: 34"] "I feel you. I feel like we need a big booby enby support group 😭" Jos voi vitsailla noin niin i dont think you're in pain actually. Tosin en muista voi olla et oon iteki vitsaillu mut hyi toi kuulostaa vaan ihan hirveeltä. Absolute despise. Mut joka tapauksessa, juteltii äitin kaa koska mulla tuli kauhea kohtaus siitä että sovitin sitä ja en hetkeen voinu hengittää, nyt on jo vähän parempi olo mut huomaa selvästi et se on aivan liian pieni. Henki pitää kulkee aina. Nii sit mul jäi hengitysvaikeus siitä. Vieläkin vähän. Mut en sentään pyörtyny. Nii en laita tota enää päälle ollenkaan (ei kannata jos ei voi hengittää), ellen sit kutistu niin et siit tulee sopivankokonen joskus. Joka tapauksessa siis nii olin sanomas sitä et juteltii äitin kaa ja puhuttiin siitä kuinka yritän parantuu tästä ja toivon että parannun, koska ei kestä tollasia kauheita oloja mitkä tulee tosta kommentista minkä jouduin lukemaan. Hyi vittu. Joka tapauksessa en aio nyt ostaa uutta binderia enkä käytä tota tietenkään. Jos voisin hengittää niin käyttäisin mutta koska en voi niin en käytä. En siis bindaa. En hanki leikkausta. En hanki hrt:tä. Yritän nyt vaan parantua tästä Enkä haluu kuulla yhdenkään trans ihmisen juttuja. Niiden jutut ei tee mulle ollenkaan hyvää. Ei tollasii "hauskoja vitsejä" eikä muutenkaa mitää transihmisten juttuja. Niinhän mun piti tehä jo aikasemmin muistaakseni mut unohin tai jotain. Äiti: pitää vissii ajatella iha muita juttuja TOTTA, ja sitä joskus teenkin, mut... En koko ajan pysty. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja