Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 225476" data-attributes="member: 34"><p>Ei helvetti nyt taas........</p><p></p><p>Ajaudun aina lukemaan liikaa trans keskustelua mutta joo, tää:</p><p>"Is Autogynephillia Real?</p><p></p><p>I’m a 16 year old male and I’ve been struggling with my gender identity for the past 3 years. I stumbled upon the word autogynephillia and by definition it almost completely explains how I feel. I don’t want to feel this way but I do. Now is it real? Can I be cured? Am I trans or can I live being a normal male? </p><p></p><p>I’m not very familiar with the LGBTQ community but right now I need facts and facts only. I’m truly having an identity crisis and information on this post can help future teenagers like me figure things out.</p><p></p><p>Please help."</p><p></p><p>Ja ensimmäinen kommentti jonka nään on pitkä mutta siinä on kuitenkin lause tyylillä "gender dysphoria is real, autogynephilia isnt"</p><p></p><p>Eli sä sanot ihmiselle että autogynefilia ei ole totta vaikka se juuri sanatarkkaan selitti että se lähes täysin kuvaa sitä miltä hänestä tuntuu?</p><p></p><p>Nyt....... Mä en jaksa enää tätä maailmaa :D miten sä voit sanoo ettei joku asia oo totta mitä toinen kokee? :D nyt APUA ....... Jos sä et henkilökohtaisesti tunnista itseäsi siitä kuvauksesta, mut joku toinen tunnistaa, et varmaankaan voi vain sanoa suoraan noin että AUTOGYNEFILIA EI MUUTEN OO TOTTA, mä tiedän et sä et tunne noin.</p><p></p><p>Mistä muutenkaan tiedät ettei se oo totta?</p><p></p><p>.................</p><p></p><p>Kuulostaa sinänsä helvetin oudolta koko autogynefilia mut hei, jos mietitään että on sarjamurhaajiakin, niin se on kyllä sitten kuitenkin vielä paljon oudompaa kuin joku autogynefilia. Vaikka se onkin todella oudon kuuloista. Mutta kun miettii mitä kaikkea ihmisissä on olemassa, niin ei oikeastaan mitenkään yllättävän. Myös esim pedofilia on olemassa, joka sekin on ihan helvetin outoa eikä jotenki samalla tavalla käy ollenkaan järkeen. Onko noin vaikea myöntää että kaikki ihmiset ei ole ns. Aitoja transsukupuolisia vaan saattaa olla myös autogynefiilejä ja vaikka mitä muuta. Lisäksi osa on vain tiittejä. Ja kirjaimellisesti mulle kerran suututtiin ihan kunnolla redditissä kun sanoin sanan transvestite ja ilmeisesti se oli loukkaava sana ja ois pitänyt kutsua niitä genderfluidiksi. Ei nyt vittu saatana tätä elämää. Alan kuulostaa sametilta mutta ihan oikeasti. Tän aiheen tutkiminen sattumoisin on mulle kiinnostavaa, mutta aivan kamalaa. Koska se ei oo mun dysforialle mitenkään hyväksi. En tajua miten aina ajaudun noihin keskusteluihin. Harmittaa kun se pahentaa oloa niin vahvasti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 225476, member: 34"] Ei helvetti nyt taas........ Ajaudun aina lukemaan liikaa trans keskustelua mutta joo, tää: "Is Autogynephillia Real? I’m a 16 year old male and I’ve been struggling with my gender identity for the past 3 years. I stumbled upon the word autogynephillia and by definition it almost completely explains how I feel. I don’t want to feel this way but I do. Now is it real? Can I be cured? Am I trans or can I live being a normal male? I’m not very familiar with the LGBTQ community but right now I need facts and facts only. I’m truly having an identity crisis and information on this post can help future teenagers like me figure things out. Please help." Ja ensimmäinen kommentti jonka nään on pitkä mutta siinä on kuitenkin lause tyylillä "gender dysphoria is real, autogynephilia isnt" Eli sä sanot ihmiselle että autogynefilia ei ole totta vaikka se juuri sanatarkkaan selitti että se lähes täysin kuvaa sitä miltä hänestä tuntuu? Nyt....... Mä en jaksa enää tätä maailmaa :D miten sä voit sanoo ettei joku asia oo totta mitä toinen kokee? :D nyt APUA ....... Jos sä et henkilökohtaisesti tunnista itseäsi siitä kuvauksesta, mut joku toinen tunnistaa, et varmaankaan voi vain sanoa suoraan noin että AUTOGYNEFILIA EI MUUTEN OO TOTTA, mä tiedän et sä et tunne noin. Mistä muutenkaan tiedät ettei se oo totta? ................. Kuulostaa sinänsä helvetin oudolta koko autogynefilia mut hei, jos mietitään että on sarjamurhaajiakin, niin se on kyllä sitten kuitenkin vielä paljon oudompaa kuin joku autogynefilia. Vaikka se onkin todella oudon kuuloista. Mutta kun miettii mitä kaikkea ihmisissä on olemassa, niin ei oikeastaan mitenkään yllättävän. Myös esim pedofilia on olemassa, joka sekin on ihan helvetin outoa eikä jotenki samalla tavalla käy ollenkaan järkeen. Onko noin vaikea myöntää että kaikki ihmiset ei ole ns. Aitoja transsukupuolisia vaan saattaa olla myös autogynefiilejä ja vaikka mitä muuta. Lisäksi osa on vain tiittejä. Ja kirjaimellisesti mulle kerran suututtiin ihan kunnolla redditissä kun sanoin sanan transvestite ja ilmeisesti se oli loukkaava sana ja ois pitänyt kutsua niitä genderfluidiksi. Ei nyt vittu saatana tätä elämää. Alan kuulostaa sametilta mutta ihan oikeasti. Tän aiheen tutkiminen sattumoisin on mulle kiinnostavaa, mutta aivan kamalaa. Koska se ei oo mun dysforialle mitenkään hyväksi. En tajua miten aina ajaudun noihin keskusteluihin. Harmittaa kun se pahentaa oloa niin vahvasti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja