Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 225478" data-attributes="member: 34"><p>Joka kerta sama </p><p></p><p>Ja mä haluan nähdä maailman missä tätä ei oo. Mä en jaksa että joka helvetin käänteessä tulee vastaan joku transsukupuolinen joka taas saa mut ajattelee tätä asiaa ja sama noidankehä jatkuu. Siis mä yritän parantua aivan järjettömän suuresta, ja rehellisesti sanoen, hieman harhaisestakin kärsimyksestäni, ja sit koko ajan vaan joku vetää takas siihen.</p><p></p><p>Ja harhaista se kärsimys on mun kohdalla siksi että edelleenkin nää ulkonäköjutut on vaikea uskoa mulle. Tai sillee. Ihan siis..... No..... Tavallaan. Kyllähän varmasti kuka tahansa lääkäri jos näkis kokonaan mun pään sisään niin myöntäis sen että oon edes lievästi harhainen, sillä mun maailmankuva on edelleen aika vääristynyt etenkin naiskehon viehättävyyden suhteen. Lisäksi ihan todella body dysmorfista meininkiä kaikin tavoin.</p><p></p><p>Joten, i fucking beg, älkää oikeasti vittu ympätkö kaikkia samaan kategoriaan. Kaikki ei ole transsukupuolisia jos on näin. Transaktivistit katsoo asiaa täysin yksinkertaistettuna, ihan kuin kaikki tapaukset ois samanlaisia. Ja mä voin vaikka vannoa et on satoja erilaisia tapauksia ja myös eri tapoja hoitaa asia. Toiselle auttaa toinen ja toiselle toinen. Jonkun syy trans oireiluun on toinen ja toisella toinen. Jollain liittyy asiaan harhat ja bdd kuten mulla. Tai harhat kuulostaa näkö- tai kuuloharhoilta, mutta siis vääristynyt kuva kaikesta ja etenkin viehättävyydestä. Mikä voi kuulua dysmorfiaan tai ei. Kyse on kumminkin siinä koko sukupuolesta. Se on niinku äärimmilleen vietyä epävarmuutta, mutta vain oman sukupuolen viehättävyydestä jota ei millään tahdo uskoa sillä itse on täysin päinvastaista mieltä. Niin siitä sitten miettimään transaktivistit että olenko minäkin todella transsukupuolinen :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 225478, member: 34"] Joka kerta sama Ja mä haluan nähdä maailman missä tätä ei oo. Mä en jaksa että joka helvetin käänteessä tulee vastaan joku transsukupuolinen joka taas saa mut ajattelee tätä asiaa ja sama noidankehä jatkuu. Siis mä yritän parantua aivan järjettömän suuresta, ja rehellisesti sanoen, hieman harhaisestakin kärsimyksestäni, ja sit koko ajan vaan joku vetää takas siihen. Ja harhaista se kärsimys on mun kohdalla siksi että edelleenkin nää ulkonäköjutut on vaikea uskoa mulle. Tai sillee. Ihan siis..... No..... Tavallaan. Kyllähän varmasti kuka tahansa lääkäri jos näkis kokonaan mun pään sisään niin myöntäis sen että oon edes lievästi harhainen, sillä mun maailmankuva on edelleen aika vääristynyt etenkin naiskehon viehättävyyden suhteen. Lisäksi ihan todella body dysmorfista meininkiä kaikin tavoin. Joten, i fucking beg, älkää oikeasti vittu ympätkö kaikkia samaan kategoriaan. Kaikki ei ole transsukupuolisia jos on näin. Transaktivistit katsoo asiaa täysin yksinkertaistettuna, ihan kuin kaikki tapaukset ois samanlaisia. Ja mä voin vaikka vannoa et on satoja erilaisia tapauksia ja myös eri tapoja hoitaa asia. Toiselle auttaa toinen ja toiselle toinen. Jonkun syy trans oireiluun on toinen ja toisella toinen. Jollain liittyy asiaan harhat ja bdd kuten mulla. Tai harhat kuulostaa näkö- tai kuuloharhoilta, mutta siis vääristynyt kuva kaikesta ja etenkin viehättävyydestä. Mikä voi kuulua dysmorfiaan tai ei. Kyse on kumminkin siinä koko sukupuolesta. Se on niinku äärimmilleen vietyä epävarmuutta, mutta vain oman sukupuolen viehättävyydestä jota ei millään tahdo uskoa sillä itse on täysin päinvastaista mieltä. Niin siitä sitten miettimään transaktivistit että olenko minäkin todella transsukupuolinen :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja