Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 225486" data-attributes="member: 34"><p>Siis mulle on aidosti yhdentekevää miten muut hoitaa Transitionsa. Siis siitä vaan hormoneille. Ei siinä. Mutta mun omat syyt sille miks en sinne vitun polille mene, on, no, vaikea selittää sanoin. Tiesin vain sen siitä kun katsoin niitä kuvia siitä leikkauksen tuloksesta. Ja etenkin arvista. Siinä kohtaa tiesin etten tee tota koskaan. Ja se päätös on toistaiseksi pitänytkin. Hrt:n suhteen on toki vähän epämääräsempi syy, en oikein tiedä mikä se on? Luultavasti vaan jotenkin se että kun oon muutenkin tehny tässä nyt ihan tosi paljon viime aikoina henkistä työtä parantumisen kannalta, niin ehkä jotenkin ajattelen ettei hrt kuulu sen kanssa? Siis koska mulla on omat ajattelutapani, niin en jotenkin näe että hrt käy yhteen mun parantumisen kanssa. Pikemminkin se jotenkin vain... Ehkä häiritsee mua koska mun pitäis sit huolehtia sen hankkimisesta ja laitosta, niin se on kyllä aika häiritsevää ja vaikeaa. Enkä tosiaankaan halua käydä mitään keskusteluja transpolin henkilökunnan kanssa jotka alkaa nostamaan mun ahdistusta. (Vaikka sama voi tapahtua myös..... Sairaanhoitajan kanssa tms muutenkin. Ja on tapahtunutkin jo.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 225486, member: 34"] Siis mulle on aidosti yhdentekevää miten muut hoitaa Transitionsa. Siis siitä vaan hormoneille. Ei siinä. Mutta mun omat syyt sille miks en sinne vitun polille mene, on, no, vaikea selittää sanoin. Tiesin vain sen siitä kun katsoin niitä kuvia siitä leikkauksen tuloksesta. Ja etenkin arvista. Siinä kohtaa tiesin etten tee tota koskaan. Ja se päätös on toistaiseksi pitänytkin. Hrt:n suhteen on toki vähän epämääräsempi syy, en oikein tiedä mikä se on? Luultavasti vaan jotenkin se että kun oon muutenkin tehny tässä nyt ihan tosi paljon viime aikoina henkistä työtä parantumisen kannalta, niin ehkä jotenkin ajattelen ettei hrt kuulu sen kanssa? Siis koska mulla on omat ajattelutapani, niin en jotenkin näe että hrt käy yhteen mun parantumisen kanssa. Pikemminkin se jotenkin vain... Ehkä häiritsee mua koska mun pitäis sit huolehtia sen hankkimisesta ja laitosta, niin se on kyllä aika häiritsevää ja vaikeaa. Enkä tosiaankaan halua käydä mitään keskusteluja transpolin henkilökunnan kanssa jotka alkaa nostamaan mun ahdistusta. (Vaikka sama voi tapahtua myös..... Sairaanhoitajan kanssa tms muutenkin. Ja on tapahtunutkin jo.) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja