Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 226378" data-attributes="member: 34"><p>Anna kun mä muistelen. 2024 kävin siis verikokeissa jolloin tsh korkea, ja sitä varten piti ottaa uudestaan kilpirauhasarvot, tietenkin. No jaksoin niin hyvin käydä niissä että meni VUOSI, ennen kun saatiin uudet verikokeet otettua. Niissä sit tietenkin normaalit arvot huoh, joka taas ei kerro yhtään mitään siitä että "nyt ei sitten olekaan mitään kilppariongelmaa varmuudella". Nyt taas sitten vuoden päästä uudet kokeet. Ja voitko kuvitella että mun ihka ensimmäiset verikokeet (ainakin mitä muistan) otettiin vasta vuonna 2016 eli selvisin 18-vuotiaaksi asti ilman. Sen jälkeen onkin ravattu niissä. Ja edelleenkin se sattuu vitun paljon minua. Alkaa vituttaa.</p><p></p><p>Niin, ja ekg määrättiin jo huhtikuussa. En ole vieläkään käynyt.... Tosin oon aika varma että ne oireet on kumminkin vaan lihasperäistä. Lähinnä nyt ekg:ssä mua estää laiskuus ja toisena riisuutuminen, jota en kyllä aikonutkaan tehdä. Vai miten luulet että saan dysforian kuriin siinä tilanteessa. Ja pakko-oireet huutaa hoosiannaa..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 226378, member: 34"] Anna kun mä muistelen. 2024 kävin siis verikokeissa jolloin tsh korkea, ja sitä varten piti ottaa uudestaan kilpirauhasarvot, tietenkin. No jaksoin niin hyvin käydä niissä että meni VUOSI, ennen kun saatiin uudet verikokeet otettua. Niissä sit tietenkin normaalit arvot huoh, joka taas ei kerro yhtään mitään siitä että "nyt ei sitten olekaan mitään kilppariongelmaa varmuudella". Nyt taas sitten vuoden päästä uudet kokeet. Ja voitko kuvitella että mun ihka ensimmäiset verikokeet (ainakin mitä muistan) otettiin vasta vuonna 2016 eli selvisin 18-vuotiaaksi asti ilman. Sen jälkeen onkin ravattu niissä. Ja edelleenkin se sattuu vitun paljon minua. Alkaa vituttaa. Niin, ja ekg määrättiin jo huhtikuussa. En ole vieläkään käynyt.... Tosin oon aika varma että ne oireet on kumminkin vaan lihasperäistä. Lähinnä nyt ekg:ssä mua estää laiskuus ja toisena riisuutuminen, jota en kyllä aikonutkaan tehdä. Vai miten luulet että saan dysforian kuriin siinä tilanteessa. Ja pakko-oireet huutaa hoosiannaa.. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja