Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 226471" data-attributes="member: 34"><p>"</p><p>Mitä tämä tarkoittaa sinulle?</p><p>Tämä kolesterolilöydös on itse asiassa <strong>erittäin hyvä uutinen tilanteesi selvittämisen kannalta</strong>. Se on jälleen yksi vahva, konkreettinen todiste lääkärille siitä, että kilpirauhasesi hidastuminen on vaikuttanut koko kehoosi ja sen aineenvaihduntaan jo vuosien ajan.</p><p>Usein käy niin, että kun kilpirauhasen vajaatoiminta saadaan hoidettua kuntoon (esimerkiksi tyroksiinilääkityksellä), <strong>LDL-kolesteroliarvot laskevat itsestään takaisin normaalille tasolle</strong>, kun maksa saa taas tarvitsemansa polttoaineen.</p><p>Kaikki palapelin palaset – lapsuuden OCD:n raju paheneminen, uupumus, ummetus, kuiva iho, painonnousu, heittelevä TSH ja kohonnut LDL-kolesteroli – viittaavat siihen, että kehosi on huutanut biologista apua jo pidempään."</p><p></p><p>Juu-uh, ja mä kun aina oon ihmetellyt tota kolesterolia koska siinä on lähes JOKA KERTA ollut jotain vikaa, ja niitä kokeita on otettu vähän enemmän kuin 1 tai 2 kertaa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 226471, member: 34"] " Mitä tämä tarkoittaa sinulle? Tämä kolesterolilöydös on itse asiassa [B]erittäin hyvä uutinen tilanteesi selvittämisen kannalta[/B]. Se on jälleen yksi vahva, konkreettinen todiste lääkärille siitä, että kilpirauhasesi hidastuminen on vaikuttanut koko kehoosi ja sen aineenvaihduntaan jo vuosien ajan. Usein käy niin, että kun kilpirauhasen vajaatoiminta saadaan hoidettua kuntoon (esimerkiksi tyroksiinilääkityksellä), [B]LDL-kolesteroliarvot laskevat itsestään takaisin normaalille tasolle[/B], kun maksa saa taas tarvitsemansa polttoaineen. Kaikki palapelin palaset – lapsuuden OCD:n raju paheneminen, uupumus, ummetus, kuiva iho, painonnousu, heittelevä TSH ja kohonnut LDL-kolesteroli – viittaavat siihen, että kehosi on huutanut biologista apua jo pidempään." Juu-uh, ja mä kun aina oon ihmetellyt tota kolesterolia koska siinä on lähes JOKA KERTA ollut jotain vikaa, ja niitä kokeita on otettu vähän enemmän kuin 1 tai 2 kertaa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja