Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 226863" data-attributes="member: 34"><p>Mut se fakta että olin bmi noin 23 enkä ollu hoikka :D siis en edes normaalin hoikka. Kukaan ton bmi:n omaava tuskin on "epäterveellisen" hoikka, mut se että en ollu edes normaalin hoikka vaan pyöreä. Ei mua voinu kutsuu hoikaks sillonkaan. Niin se vaan kertoo et luultavasti mun bmi ois pitäny olla joku 20 korkeintaan ennen kun oisin ollu edes normaalin hoikka. 18 kohdalla tuskin olisin edes näyttänyt vielä miltään muulta kun edelleen normaalin hoikalta, tyyliin tasoa... Tai en keksi esimerkkii mut kaikki ymmärtää mitä se tarkottaa, on selkeä ero "terveen näköisellä hoikalla" ja "tosi hoikalla". Bmi 18 kohalla luultavasti oisin näyttäny edelleen terveeltä. Tyyliin joltain... Tämmöseltä <a href="https://share.google/2509iM0GzLvXtYLuE">https://share.google/2509iM0GzLvXtYLuE</a></p><p></p><p>Jostain syystä mulla on sellanen kroppa että se näyttää alhasemmassakin painossa vielä keskimääräistä pyöreemmältä.</p><p></p><p>Mulla se raja tulee vasta paljon myöhemmin. Monet näyttää ihan normi hoikilta bmi 23, mä en. Edelleen olin selkeästi chubby. Ja siitä alemmas en oo päässykään niin en koskaan oo ollut muutakaan. Lapsena olin kyllä ns hoikka. Sen jälkeen en koskaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 226863, member: 34"] Mut se fakta että olin bmi noin 23 enkä ollu hoikka :D siis en edes normaalin hoikka. Kukaan ton bmi:n omaava tuskin on "epäterveellisen" hoikka, mut se että en ollu edes normaalin hoikka vaan pyöreä. Ei mua voinu kutsuu hoikaks sillonkaan. Niin se vaan kertoo et luultavasti mun bmi ois pitäny olla joku 20 korkeintaan ennen kun oisin ollu edes normaalin hoikka. 18 kohdalla tuskin olisin edes näyttänyt vielä miltään muulta kun edelleen normaalin hoikalta, tyyliin tasoa... Tai en keksi esimerkkii mut kaikki ymmärtää mitä se tarkottaa, on selkeä ero "terveen näköisellä hoikalla" ja "tosi hoikalla". Bmi 18 kohalla luultavasti oisin näyttäny edelleen terveeltä. Tyyliin joltain... Tämmöseltä [URL]https://share.google/2509iM0GzLvXtYLuE[/URL] Jostain syystä mulla on sellanen kroppa että se näyttää alhasemmassakin painossa vielä keskimääräistä pyöreemmältä. Mulla se raja tulee vasta paljon myöhemmin. Monet näyttää ihan normi hoikilta bmi 23, mä en. Edelleen olin selkeästi chubby. Ja siitä alemmas en oo päässykään niin en koskaan oo ollut muutakaan. Lapsena olin kyllä ns hoikka. Sen jälkeen en koskaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja