Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
En tuu varmaan koskaan seurustelemaan
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="immortalem" data-source="post: 50587" data-attributes="member: 367"><p>Oletko minä? Lukiessa tätä tuli ihan sellainen fiilis, että olisin itse voinut kirjoittaa tämän saman tekstin, tosin olen 23. </p><p></p><p>Olen mietiskellyt asiaa pitkään ja tullut aikalailla siihen tulokseen, etten välttämättä koskaan haluakaan seurustella. Tarvitsen todella paljon omaa tilaa, olen jossain määrin luottamusongelmainen enkä pidä yhtään siitä ajatuksesta, että joutuisin miettimään jonkun toisen mielipidettä päätöksiä tehdessäni. Koen saavani tarpeeksi syvällisiä ihmissuhteita ystävieni kanssa, joten en koe tarvitsevani parisuhdetta mihinkään. Fyysisestä läheisyydestäkään en ole koskaan perustanut ja lapsia en halua, joten näitäkään varten en kumppania tarvitse. Kaiken lisäksi ällöttää nykyaikainen seurustelukulttuuri Tindereineen ja muine pinnallisuuksineen. </p><p></p><p>Toki ihastuessa tulee välillä sellainen olo että ei vitsi, ihana ihminen, mutta aina kun yritän järkeillä millaista se parisuhde olisi niin ahdistaa pelkkä ajatuskin. Minua on muutamaan otteeseen lähestytty "iskumielessä" ja osa näistä on ollut kavereitani. Kaikille olen antanut rukkaset. Välillä on jälkeenpäin mietityttänyt olisiko sittenkin pitänyt kokeilla, toimiiko suhde, mutta ei, uskon kyllä olevan tyytyväisempi (iki)sinkkuna. </p><p></p><p>Pahoittelut monologista, iski taas tämmöinen spontaani kriisi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="immortalem, post: 50587, member: 367"] Oletko minä? Lukiessa tätä tuli ihan sellainen fiilis, että olisin itse voinut kirjoittaa tämän saman tekstin, tosin olen 23. Olen mietiskellyt asiaa pitkään ja tullut aikalailla siihen tulokseen, etten välttämättä koskaan haluakaan seurustella. Tarvitsen todella paljon omaa tilaa, olen jossain määrin luottamusongelmainen enkä pidä yhtään siitä ajatuksesta, että joutuisin miettimään jonkun toisen mielipidettä päätöksiä tehdessäni. Koen saavani tarpeeksi syvällisiä ihmissuhteita ystävieni kanssa, joten en koe tarvitsevani parisuhdetta mihinkään. Fyysisestä läheisyydestäkään en ole koskaan perustanut ja lapsia en halua, joten näitäkään varten en kumppania tarvitse. Kaiken lisäksi ällöttää nykyaikainen seurustelukulttuuri Tindereineen ja muine pinnallisuuksineen. Toki ihastuessa tulee välillä sellainen olo että ei vitsi, ihana ihminen, mutta aina kun yritän järkeillä millaista se parisuhde olisi niin ahdistaa pelkkä ajatuskin. Minua on muutamaan otteeseen lähestytty "iskumielessä" ja osa näistä on ollut kavereitani. Kaikille olen antanut rukkaset. Välillä on jälkeenpäin mietityttänyt olisiko sittenkin pitänyt kokeilla, toimiiko suhde, mutta ei, uskon kyllä olevan tyytyväisempi (iki)sinkkuna. Pahoittelut monologista, iski taas tämmöinen spontaani kriisi. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
En tuu varmaan koskaan seurustelemaan
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja