Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
En tuu varmaan koskaan seurustelemaan
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="KäveleväNakki" data-source="post: 51872" data-attributes="member: 46"><p>Vähän sama juttu mullakin. Oon seurustellut kerran kaverin isoveljen kanssa, se kesti muutaman kuukauden ennekuin erottiin, siitä ei ole kauaa. Sen jälkeen mua ei ole kiinnostanut seurustelu pätkääkään, (niinkun ei kyllä ikinä muutenkaan) ihastun todella harvoin, johtuu siitä että mulla on jonkin sortin philofobia (rakkauden pelko), koska mulla on vaan paskoja kokemuksia ihastuksista aikasemmin. Lisäksi mä en voi nimenomaan sietää tätä nykyajan kauneusihannetta, että pitää olla lihaksikas, tai näyttää joltain vitun kardashianilta.</p><p>Lisäks oon sitä mieltä että jos seurustelen jonkun kaa, sen henkilön pitää tykätä samoista jutuista kun minä, ja tyyli sais olla vähän samanlainen, en voi sietää nykymuotia :D</p><p>Oon muutenki sellanen että viihdyn paljon yksin ja haluan olla rauhassa ja lisäks oon aseksuaali, joka vaikeuttaa asioita entisestään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KäveleväNakki, post: 51872, member: 46"] Vähän sama juttu mullakin. Oon seurustellut kerran kaverin isoveljen kanssa, se kesti muutaman kuukauden ennekuin erottiin, siitä ei ole kauaa. Sen jälkeen mua ei ole kiinnostanut seurustelu pätkääkään, (niinkun ei kyllä ikinä muutenkaan) ihastun todella harvoin, johtuu siitä että mulla on jonkin sortin philofobia (rakkauden pelko), koska mulla on vaan paskoja kokemuksia ihastuksista aikasemmin. Lisäksi mä en voi nimenomaan sietää tätä nykyajan kauneusihannetta, että pitää olla lihaksikas, tai näyttää joltain vitun kardashianilta. Lisäks oon sitä mieltä että jos seurustelen jonkun kaa, sen henkilön pitää tykätä samoista jutuista kun minä, ja tyyli sais olla vähän samanlainen, en voi sietää nykymuotia :D Oon muutenki sellanen että viihdyn paljon yksin ja haluan olla rauhassa ja lisäks oon aseksuaali, joka vaikeuttaa asioita entisestään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
En tuu varmaan koskaan seurustelemaan
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja