Toi on kyllä tosi inhottava tilanne, kun ei pysty luottamaan vanhempiin. ): Mulla meni aika pitkään että, oon taas pystynyt luottamaan enemmän mun isään, kun mun lukion kesken jättämisen jälkeen se sai kunnon raivarin. Tiedän, että isällä oli silloin elämässä paljon vaikeita asioita (ja on edelleen) ja sitten ne kaikki vaan purkautu kerralla. Mun vanhemmat kyllä välittää musta ja ongelma onkin ollut enemmän siinä, että ne ei vaan ymmärrä kaikkea.
Ymmärrän, jos et halua puhua sun vanhemmille, eikä sun tarviikkaan. Tärkeintä on vaan se, että löytäisit jostain jonkun, joka osaa auttaa sua ja että sun olo paranisi, koska on tosi raskasta elää kaikkien tollasten asioiden kanssa yksin.
Mulla on kans ollut ja edelleenkin välillä on jotenkin tyhmä olo, kun tiedän, että jollakin on asiat paljon huonommin ja sit mä en pysty esim, käymään kunnolla koulussa jne. Mutta oikeestaan varmaan aina löytyy joku jolla on asiat huonommin eikä se kuitenkaan tee omista ongelmista vähemmän tärkeitä tai huonompia, enkä mä oo valinnut sitä, että mulla on asiat nyt miten on, etkä säkään.
Käyn tallilla yleensä 2 tai 3 kertaa viikossa, mutta päivät vaihtelee viikon mukaan. (: Onko sulla nyt mennyt paremmin? Tsemppiä viikon alkuun <3