Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
En vaan osaa olla välittämättä ilkeistä kommenteista en sitten millään…
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 110921" data-attributes="member: 32"><p>Olen koittanut tehdä itselleni vaikeammaksi kiusatuksi joutumisen. Olen ottanut tiktokissa kommentit pois käytöstä joistakin videoista ettei siihen tulis ilkeitä kommentteja. Siinä on kyllä järkeä koska toi on toksisin paikka mitä maa päällään kantaa kun kommentteja lukee muiden videoissa. Jodelin jälkeen.</p><p>Mua on kerran jodelissa kiusattu ihan joukolla jos oon myöntänyt, etten esim osaa jotain asiaa mitä muut osaa ja senkin takia kun mut on viety lapsena kouluun enemmän kuin kerran. Sit kun sanoin takaisin niin mä sain kaikki syyt niskaan, syytettiin kiusaajaksi, itsekkääksi ja ties miksi ja patistettiin terapiaan. Kiusaajien edessä pitäisi näköjään vaan olla hiljaa. Ei mikään ihme kun välillä melkein vihaan ihmisiä…</p><p>Olen ollut kyllä onnellinen kun sain tosta paska paikasta lopulliset häädöt jolle en tiedä edes tarkkaa syytä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 110921, member: 32"] Olen koittanut tehdä itselleni vaikeammaksi kiusatuksi joutumisen. Olen ottanut tiktokissa kommentit pois käytöstä joistakin videoista ettei siihen tulis ilkeitä kommentteja. Siinä on kyllä järkeä koska toi on toksisin paikka mitä maa päällään kantaa kun kommentteja lukee muiden videoissa. Jodelin jälkeen. Mua on kerran jodelissa kiusattu ihan joukolla jos oon myöntänyt, etten esim osaa jotain asiaa mitä muut osaa ja senkin takia kun mut on viety lapsena kouluun enemmän kuin kerran. Sit kun sanoin takaisin niin mä sain kaikki syyt niskaan, syytettiin kiusaajaksi, itsekkääksi ja ties miksi ja patistettiin terapiaan. Kiusaajien edessä pitäisi näköjään vaan olla hiljaa. Ei mikään ihme kun välillä melkein vihaan ihmisiä… Olen ollut kyllä onnellinen kun sain tosta paska paikasta lopulliset häädöt jolle en tiedä edes tarkkaa syytä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
En vaan osaa olla välittämättä ilkeistä kommenteista en sitten millään…
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja