Mielenterveys En vaan osaa olla välittämättä ilkeistä kommenteista en sitten millään…

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kun murehdin nyt jotain viime kuussa bileissä tapahtunutta asiaa. Silloin mä en ees murehtinut sitä asiaa näin mut nyt on sen sanomiset on alkanut tulemaan joka päivä mieleen. Ja nyt mulla on joku romahduskohtaus päällä kun kaikkien kätkettyjen tunteiden padot alkaa purkautumaan ja itkettää. Kaikki vaan paisuu ulos ja mulla on itsetunto ihan helvetin nollissa tämän takia et pakko huutaa ulos kaikki kerrallaan tänne eikä yksin pyörittää pään sisällä kaikkee.

Kun yksi tyyppi koulun bileporukassa arvosteli mun tekemisiä ihan koko ajan ja sai tuntemaan oloni epäkelvoksi kaikkeen.
Kun mulla on kaikkeen se oma tyyli niin se nauro kaikelle tekemälläni ja tuli pätemään et mikä on oikea tapa tehdä. Ja nyt mä oon romahduksissa tämän takia kun kaikki muut osaa tehdä kaiken aina heti oikein mut mä oon aina vääränlainen. Ja tottakai pahoitin mieleni kun se laukaisi jonkun koulukiusaamistrauman sisälläni.
Asiat mitkä tein väärin:
-Beer pong mukien paikka
-Pelin johtaminen (oli itse tunkeutumassa pelin isännäksi kun menetti ”luottamuksensa” muhun)
-Limbo
-Ihan kaikki minkä sanoin


Tämän kokemuksen tai tämän yhden ihmisen takia musta alkoi tuntuu että mä vihaan ihmisiä ja yhteiskuntaa. Oikeastaan siitähän ne mun alkukesän keskustelut johtui missä puhuin jotain et vihaan ihmisiä. Aloin uskomaan että kaikki ihmiset arvostelee ja tanssii sydämettömästi yhteiskunnan sääntönyörien kanssa ja sitten puuttuu joka asiaan mikä tehdään vastoin yhteiskunnan ohjeita. Vaikka näin ei todellakaan ollut. Ihmismieli näköjään kestää vain rajatusti ylikävelemistä.

Jonkin aikaan pystyn suodattamaan näitä juttuja mutta sitten aina se suodatin hajoaa ja tulee sietämätön henkinen paha olo.

Humalalla varmaan oli yksi osasyy siihen käytökseen mutta en tiiä ei sen pitäis kyllä paskaan käytökseen oikeuttaa.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Pelkään että muut pitää mua ihan hirveenä uhritutujana.
Mut musta alkaa tuntumaan väkisinkin pahalta se jos kävellään yli niin monta kertaa monessa asiassa ja se saa väkisinkin pohtimaan että olenko huono ihminen.
Miksen kestä mitään? Miks oon aina kuitenkin niin pitkävihainen vaikka suodatanki asiat aluksi? Ehkä alan välttelemään suuria porukoita, niin voisin suojata itseäni huoh en nyt oikeesti ala välttelemään porukoita. Ehkä mieluummin sellaisia ihmisiä hmm hmm…
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Olen koittanut tehdä itselleni vaikeammaksi kiusatuksi joutumisen. Olen ottanut tiktokissa kommentit pois käytöstä joistakin videoista ettei siihen tulis ilkeitä kommentteja. Siinä on kyllä järkeä koska toi on toksisin paikka mitä maa päällään kantaa kun kommentteja lukee muiden videoissa. Jodelin jälkeen.
Mua on kerran jodelissa kiusattu ihan joukolla jos oon myöntänyt, etten esim osaa jotain asiaa mitä muut osaa ja senkin takia kun mut on viety lapsena kouluun enemmän kuin kerran. Sit kun sanoin takaisin niin mä sain kaikki syyt niskaan, syytettiin kiusaajaksi, itsekkääksi ja ties miksi ja patistettiin terapiaan. Kiusaajien edessä pitäisi näköjään vaan olla hiljaa. Ei mikään ihme kun välillä melkein vihaan ihmisiä…
Olen ollut kyllä onnellinen kun sain tosta paska paikasta lopulliset häädöt jolle en tiedä edes tarkkaa syytä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Nytkin yhtäkkiä aloin murehtimaan sitä että miten poikkeava yksilö olen kun olin ainoa joka ei päässyt sillon limbosta tuijottavien silmäparien alla ja tuo tyyppi nauroi asialle. Todella nöyryyttävä tilanne. Kun kuulin äsken yhessä biisissä sanan ”limbo” niin toi kuukauden vanha case tuli mieleen. Miten voi ihminen omistaa näin huonon itsetunnon ja herkän kuoren että murehtii tämmösiä.
Ja sit kaikkia tuon tyypin sanomisia mietin nyt ja tunnen oloni taas surkeeksi ihan kaikessa ja ton ääni kuuluu sisälläni jos teen jotakin että ”hahah, ei noin pyöräillä vaan näin.” Vaikkei se ees oo sanonut niin mutta kuvittelen että se voisi sanoa niin kun aina joku sen mielestä meni väärin mun tekemisissä. Ja siis en oo ainoo jolle se oli tollanen. Siis tyyppi tulee joka kerta mieleen kun teen jotain fyysistä.
Vituttaa olla seläntakana läyhääjä mutta vittu mua ärsyttää tollaset ihmiset jotka alkaa nussimaan pilkkua ihan kaikessa.
Aika hankalaa alkaa kaveeraamaan tollaisen pilkunviilaajan kanssa tämmösenä poikkeavien aivojen omistavana epävarmana ihmisenä kun heti sellainen iskee sellaisiin kohtiin missä koen juuri ja juuri pärjääväni mutta sitten heti toi sanoo että ”mIkSI sÄ tEeT nUiN kUn tUo oN vÄäRiN jA Se pItÄiS tEhÄ NäIn”.
SAAAAATANAAAAAAA!!!! 🤬🤬🤬🤬
Tästä lähtien olen tarkka siitä kenen kanssa edes aloitan hengaamaan…
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Huoh pohdin kans sitä että miten kauan mulla menee että pääsen tästä yli. Vaikutan varmaan joltain sekopäältä kun loukkaannun tämmösestä. En vaan voi sille mitään kun en voi sietää vaikka yritän.
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Nytkin yhtäkkiä aloin murehtimaan sitä että miten poikkeava yksilö olen kun olin ainoa joka ei päässyt sillon limbosta tuijottavien silmäparien alla ja tuo tyyppi nauroi asialle. Todella nöyryyttävä tilanne. Kun kuulin äsken yhessä biisissä sanan ”limbo” niin toi kuukauden vanha case tuli mieleen. Miten voi ihminen omistaa näin huonon itsetunnon ja herkän kuoren että murehtii tämmösiä.
Ja sit kaikkia tuon tyypin sanomisia mietin nyt ja tunnen oloni taas surkeeksi ihan kaikessa ja ton ääni kuuluu sisälläni jos teen jotakin että ”hahah, ei noin pyöräillä vaan näin.” Vaikkei se ees oo sanonut niin mutta kuvittelen että se voisi sanoa niin kun aina joku sen mielestä meni väärin mun tekemisissä. Ja siis en oo ainoo jolle se oli tollanen. Siis tyyppi tulee joka kerta mieleen kun teen jotain fyysistä.
Vituttaa olla seläntakana läyhääjä mutta vittu mua ärsyttää tollaset ihmiset jotka alkaa nussimaan pilkkua ihan kaikessa.
Aika hankalaa alkaa kaveeraamaan tollaisen pilkunviilaajan kanssa tämmösenä poikkeavien aivojen omistavana epävarmana ihmisenä kun heti sellainen iskee sellaisiin kohtiin missä koen juuri ja juuri pärjääväni mutta sitten heti toi sanoo että ”mIkSI sÄ tEeT nUiN kUn tUo oN vÄäRiN jA Se pItÄiS tEhÄ NäIn”.
SAAAAATANAAAAAAA!!!! 🤬🤬🤬🤬
Tästä lähtien olen tarkka siitä kenen kanssa edes aloitan hengaamaan…
Huoh pohdin kans sitä että miten kauan mulla menee että pääsen tästä yli. Vaikutan varmaan joltain sekopäältä kun loukkaannun tämmösestä. En vaan voi sille mitään kun en voi sietää vaikka yritän.
sen tyypin on oltava ite epävarma, että noin palajon kiinnostaa toisten "epäonnistumiset".

minnuu kaivertaa vieläkin vuosien takaset tilanteet.
kerran istuin vierän tyypin viereen ala-asteella, ku en huomannu että mun nimilappu ol siirretty toiseen paikkaan ja ajattelen sitä vieläkii.
toinen oli kun äiti nauro mulle luultuani jonkun olleen vessassa, vaikka se olikii huoneessaan. olin varmaan 5.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
sen tyypin on oltava ite epävarma, että noin palajon kiinnostaa toisten "epäonnistumiset".

minnuu kaivertaa vieläkin vuosien takaset tilanteet.
kerran istuin vierän tyypin viereen ala-asteella, ku en huomannu että mun nimilappu ol siirretty toiseen paikkaan ja ajattelen sitä vieläkii.
toinen oli kun äiti nauro mulle luultuani jonkun olleen vessassa, vaikka se olikii huoneessaan. olin varmaan 5.
Joo helposti sitä jää vanhat asiat kummittelemaan mieleen.
Mullekkin on käynyt paljon sellaisia asioita mitä mietin vieläkin.
Esim. Etuilin kerran jonossa vahingossa ja mietin sitä vieläkin.
 
Ylös Pohja