Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
En vaan osaa olla välittämättä ilkeistä kommenteista en sitten millään…
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 114478" data-attributes="member: 32"><p>Nytkin yhtäkkiä aloin murehtimaan sitä että miten poikkeava yksilö olen kun olin ainoa joka ei päässyt sillon limbosta tuijottavien silmäparien alla ja tuo tyyppi nauroi asialle. Todella nöyryyttävä tilanne. Kun kuulin äsken yhessä biisissä sanan ”limbo” niin toi kuukauden vanha case tuli mieleen. Miten voi ihminen omistaa näin huonon itsetunnon ja herkän kuoren että murehtii tämmösiä.</p><p>Ja sit kaikkia tuon tyypin sanomisia mietin nyt ja tunnen oloni taas surkeeksi ihan kaikessa ja ton ääni kuuluu sisälläni jos teen jotakin että ”hahah, ei noin pyöräillä vaan näin.” Vaikkei se ees oo sanonut niin mutta kuvittelen että se voisi sanoa niin kun aina joku sen mielestä meni väärin mun tekemisissä. Ja siis en oo ainoo jolle se oli tollanen. Siis tyyppi tulee joka kerta mieleen kun teen jotain fyysistä.</p><p>Vituttaa olla seläntakana läyhääjä mutta vittu mua ärsyttää tollaset ihmiset jotka alkaa nussimaan pilkkua ihan kaikessa.</p><p>Aika hankalaa alkaa kaveeraamaan tollaisen pilkunviilaajan kanssa tämmösenä poikkeavien aivojen omistavana epävarmana ihmisenä kun heti sellainen iskee sellaisiin kohtiin missä koen juuri ja juuri pärjääväni mutta sitten heti toi sanoo että ”mIkSI sÄ tEeT nUiN kUn tUo oN vÄäRiN jA Se pItÄiS tEhÄ NäIn”.</p><p>SAAAAATANAAAAAAA!!!! 🤬🤬🤬🤬</p><p>Tästä lähtien olen tarkka siitä kenen kanssa edes aloitan hengaamaan…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 114478, member: 32"] Nytkin yhtäkkiä aloin murehtimaan sitä että miten poikkeava yksilö olen kun olin ainoa joka ei päässyt sillon limbosta tuijottavien silmäparien alla ja tuo tyyppi nauroi asialle. Todella nöyryyttävä tilanne. Kun kuulin äsken yhessä biisissä sanan ”limbo” niin toi kuukauden vanha case tuli mieleen. Miten voi ihminen omistaa näin huonon itsetunnon ja herkän kuoren että murehtii tämmösiä. Ja sit kaikkia tuon tyypin sanomisia mietin nyt ja tunnen oloni taas surkeeksi ihan kaikessa ja ton ääni kuuluu sisälläni jos teen jotakin että ”hahah, ei noin pyöräillä vaan näin.” Vaikkei se ees oo sanonut niin mutta kuvittelen että se voisi sanoa niin kun aina joku sen mielestä meni väärin mun tekemisissä. Ja siis en oo ainoo jolle se oli tollanen. Siis tyyppi tulee joka kerta mieleen kun teen jotain fyysistä. Vituttaa olla seläntakana läyhääjä mutta vittu mua ärsyttää tollaset ihmiset jotka alkaa nussimaan pilkkua ihan kaikessa. Aika hankalaa alkaa kaveeraamaan tollaisen pilkunviilaajan kanssa tämmösenä poikkeavien aivojen omistavana epävarmana ihmisenä kun heti sellainen iskee sellaisiin kohtiin missä koen juuri ja juuri pärjääväni mutta sitten heti toi sanoo että ”mIkSI sÄ tEeT nUiN kUn tUo oN vÄäRiN jA Se pItÄiS tEhÄ NäIn”. SAAAAATANAAAAAAA!!!! 🤬🤬🤬🤬 Tästä lähtien olen tarkka siitä kenen kanssa edes aloitan hengaamaan… [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
En vaan osaa olla välittämättä ilkeistä kommenteista en sitten millään…
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja