Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En ymmärrä ihmisiä ollenkaan :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 31314" data-attributes="member: 34"><p>Esim miten kukaan voi haluta seksiä ilman että on ihastumisen tunteita sitä ihmistä kohtaan. I mean what is that. En oo ite varmaan eläessäni halunnut ketään seksuaalisesti JOS mulla ei oo ollu edes lievähköä ihastumisen tunnetta siihen. Tosin kaikkihan tietää että ihastun muutenki aika helposti niin emt mut siis miten kukaan voi ensin harrastaa jonkun kanssa seksiä kasuaalisti (jos ei oo yhtää ihastunu siihe?????) Ja ihastua vasta sitten? Siis? Onks ihmiset yleensä sellasia? Koska mä en voi kuvitella itelleni sellasta tilannetta en millään. En tajua ihmisiä yhtään oikeasti. Ku joskus sanotaan sitä että seksi johtaa tunteisiin niin mitä vittua :D ei vaan toisinpäin mulla, en vaan osaa kuvitella itseäni haluamassa jotain seksuaalista ihmisen kanssa johon mulla ei ole tunteita</p><p></p><p>Tietääkseni tämä ei kyllä ole demiseksuaalisuuttakaan... Mut siis niiku ..... Mitäh. Siis kuka oikeasti haluaa harrastaa yhden illan juttuja? Haluaako ihmiset niitä todella............. Uskomatonta.......... Ei voi käsittää..... En ikinä pystyis pokaamaan baarista jotain tyyppiä ja olla silleen uh haluun tota ihmistä seksuaalisesti mut en romanttisesti. Kai. Tai sitten olen ihan hakoteillä itteni kanssa, sekin on mahdollista. Mutta vau uskomatonta jos ihmiset tosiaan tuntee noin eri tavalla asiat kuin mä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 31314, member: 34"] Esim miten kukaan voi haluta seksiä ilman että on ihastumisen tunteita sitä ihmistä kohtaan. I mean what is that. En oo ite varmaan eläessäni halunnut ketään seksuaalisesti JOS mulla ei oo ollu edes lievähköä ihastumisen tunnetta siihen. Tosin kaikkihan tietää että ihastun muutenki aika helposti niin emt mut siis miten kukaan voi ensin harrastaa jonkun kanssa seksiä kasuaalisti (jos ei oo yhtää ihastunu siihe?????) Ja ihastua vasta sitten? Siis? Onks ihmiset yleensä sellasia? Koska mä en voi kuvitella itelleni sellasta tilannetta en millään. En tajua ihmisiä yhtään oikeasti. Ku joskus sanotaan sitä että seksi johtaa tunteisiin niin mitä vittua :D ei vaan toisinpäin mulla, en vaan osaa kuvitella itseäni haluamassa jotain seksuaalista ihmisen kanssa johon mulla ei ole tunteita Tietääkseni tämä ei kyllä ole demiseksuaalisuuttakaan... Mut siis niiku ..... Mitäh. Siis kuka oikeasti haluaa harrastaa yhden illan juttuja? Haluaako ihmiset niitä todella............. Uskomatonta.......... Ei voi käsittää..... En ikinä pystyis pokaamaan baarista jotain tyyppiä ja olla silleen uh haluun tota ihmistä seksuaalisesti mut en romanttisesti. Kai. Tai sitten olen ihan hakoteillä itteni kanssa, sekin on mahdollista. Mutta vau uskomatonta jos ihmiset tosiaan tuntee noin eri tavalla asiat kuin mä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En ymmärrä ihmisiä ollenkaan :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja