Aihe vapaa En ymmärrä ihmisiä ollenkaan :D

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
Onkohan mulla joku aivovamma kun en tajua muiden aivoituksia hmmmmmmmmmm
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
Esim miten kukaan voi haluta seksiä ilman että on ihastumisen tunteita sitä ihmistä kohtaan. I mean what is that. En oo ite varmaan eläessäni halunnut ketään seksuaalisesti JOS mulla ei oo ollu edes lievähköä ihastumisen tunnetta siihen. Tosin kaikkihan tietää että ihastun muutenki aika helposti niin emt mut siis miten kukaan voi ensin harrastaa jonkun kanssa seksiä kasuaalisti (jos ei oo yhtää ihastunu siihe?????) Ja ihastua vasta sitten? Siis? Onks ihmiset yleensä sellasia? Koska mä en voi kuvitella itelleni sellasta tilannetta en millään. En tajua ihmisiä yhtään oikeasti. Ku joskus sanotaan sitä että seksi johtaa tunteisiin niin mitä vittua :D ei vaan toisinpäin mulla, en vaan osaa kuvitella itseäni haluamassa jotain seksuaalista ihmisen kanssa johon mulla ei ole tunteita

Tietääkseni tämä ei kyllä ole demiseksuaalisuuttakaan... Mut siis niiku ..... Mitäh. Siis kuka oikeasti haluaa harrastaa yhden illan juttuja? Haluaako ihmiset niitä todella............. Uskomatonta.......... Ei voi käsittää..... En ikinä pystyis pokaamaan baarista jotain tyyppiä ja olla silleen uh haluun tota ihmistä seksuaalisesti mut en romanttisesti. Kai. Tai sitten olen ihan hakoteillä itteni kanssa, sekin on mahdollista. Mutta vau uskomatonta jos ihmiset tosiaan tuntee noin eri tavalla asiat kuin mä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
LMAO every day i get more and more confused. Enkä pelkästään tästä vaan must tuntuu et oon täysin erilainen kuin kaikki muut, ihan vitun outo kaikin tavoin ja mikään ei mulla mee niinku keskivertoihmisellä. Sekin miten rakastun. Siinä on niin monta asiaa mitkä on outoja muille. Kai se miten helposti rakastun, se miten huonosti pääsen yli, se että voin olla tosi tosi tosi ihastunut moneen ihmiseen samaan aikaan, se että mun ei tarvitse tuntea niitä henkilökohtaisesti, se että just ihastun julkkiksiin useammin kuin muihin, näitä asioita riittää loputtomiin. Ahdistaa ihan vitusti. Oikeastaan must alkaa tuntua että tää julkkisobsessio alkaa ahdistaa mua ehkä kaikista eniten. Enemmän kuin mikään muu aspekti mussa. Se olis ehkä enemmän normaalia muiden mielestä jos rakastuisin vanhoihin miehiin jotka tunnen, joihin mulla on oikea tunneside. Mutta kun mun tunteet on yksipuolisia. Ne on todella vahvoja, vaikka mä en tunnekaan mun ihastuksiani varsinaisesti. En tiedä ku mun mielestä tää ei edes tunnu sairaalta kai? Mut sit jotkut on sitä mieltä et mut pitää korjata että rakastuisin "oikeisiin ihmisiin" ..... Niinku julkkikset ei olis ihmisiä. Niinku mitäääääh. Oikeesti. Joka päivä hämmennyn enemmän ja enemmän siitä maailmasta missä muut ihmiset elää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
Siis mitä hemmettiä oikeesti mun on mahdotonta tajuta miten ihmiset ajattelee. Niillä on ihan käsittämätön ajatuksenjuoksu. Ei sillä etten olis kykenevä joskus ihastumaan ihmiseen jonka tunnen, onhan niin käynytkin, vaik ei sekään kyllä ollu mikään mun paras ystävä. Mut kuitenkin ihminen jonka tunnen jotenkuten ja se mut. Mut siis???????????????? Täh????? Mistä ihmiset repii sen logiikkansa ettei tunteet julkkiksia kohtaan oo aitoja. Sen mä allekirjotan etten mä voi tietää niistä mitenkään ihan kaikkea, mutta eipä se mun tunteista tee mitenkään vähemmän merkittäviä tho. Ne on ihan vitun voimakkaita. Ymmärrän että kaikki ei edes pysty rakastumaan ihmiseen jota ne ei henkilökohtaisesti tunne. Näin ainakin olen antanut itteni ymmärtää. Mut ei se tarkota etteikö jotkut pystyis. Niiku. Öö miksei vois.

Umm....... En tuu koskaan tajuamaan ihmisiä. En ikinä. Kai mut on sit vaan tuomittu olee aina se outo ja sillä selvä.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
En usein minäkään kun tuntuu, että mulla on uhan erilainen ajatusmaailma ja maailmankuva kuin suurella osalla muista. En aina edes kehtaa sanoa mielipiteitä ääneen kun kaikki sanoo minua friikiksi sitten. :/
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
En usein minäkään kun tuntuu, että mulla on uhan erilainen ajatusmaailma ja maailmankuva kuin suurella osalla muista. En aina edes kehtaa sanoa mielipiteitä ääneen kun kaikki sanoo minua friikiksi sitten. :/
No tää ja se on oikeesti ihan älyttömän stressaavaa olla näin erilainen ku muut. Tarpeeks paljo ku ihmiset vittuilee ni menee moti elämää ja itsetunto paskana... Et jee
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
No tää ja se on oikeesti ihan älyttömän stressaavaa olla näin erilainen ku muut. Tarpeeks paljo ku ihmiset vittuilee ni menee moti elämää ja itsetunto paskana... Et jee
Sama. Ja sit kun selitän kaikki aina niin monimutkaisesti ja yksityiskohtaisesti ja tykkään jaarittelusta niin mut ymmärretään väärin ja joku aina pahastuu jostain miten ilmaisen mielipiteeni vaikken haluaisi loukata. Mutta joo hirveen hankalaa olla vaan lyhyt ja ytimekäs.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
Sama. Ja sit kun selitän kaikki aina niin monimutkaisesti ja yksityiskohtaisesti ja tykkään jaarittelusta niin mut ymmärretään väärin ja joku aina pahastuu jostain miten ilmaisen mielipiteeni vaikken haluaisi loukata. Mutta joo hirveen hankalaa olla vaan lyhyt ja ytimekäs.
Oon kans jaarittelija xD kyllä tuntuu että tekee ite aina kaiken väärin ja kaikki vihaa mua yms
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Oon kans jaarittelija xD kyllä tuntuu että tekee ite aina kaiken väärin ja kaikki vihaa mua yms
Toisaalta varmaan ihan hyvä etten enää niin paljon tee päätöksiä ja asioita sen perusteella mitä muut haluaa tai ajattelee. Oon aikuisiällä sisäistänyt ehkä vähän paremmin ettei mun joka kerta tarvi miellyttää muita ja saan ajatella myös itseäni mutta siltikin tuntuu että alistun aika helposti. Pitäisi vaan opetella parempi itsetunto ja hyväksyä ittensä :p
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
Toisaalta varmaan ihan hyvä etten enää niin paljon tee päätöksiä ja asioita sen perusteella mitä muut haluaa tai ajattelee. Oon aikuisiällä sisäistänyt ehkä vähän paremmin ettei mun joka kerta tarvi miellyttää muita ja saan ajatella myös itseäni mutta siltikin tuntuu että alistun aika helposti. Pitäisi vaan opetella parempi itsetunto ja hyväksyä ittensä :p
Niin mutta miten sen paremman itsetunnon saa, siinäpä kysymys. Vaikka kuinka yritän niin itse en ainakaan ole siinä onnistunut.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Niin mutta miten sen paremman itsetunnon saa, siinäpä kysymys. Vaikka kuinka yritän niin itse en ainakaan ole siinä onnistunut.
Erittäin hyvä kysymys eikä siihen varmaan mitään selvää vastausta ole. Kai se on siinä että oppis hyväksymään itsensä ja tietysti onnistumisten kautta. Pitäisi löytää se ns. oma juttu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
Erittäin hyvä kysymys eikä siihen varmaan mitään selvää vastausta ole. Kai se on siinä että oppis hyväksymään itsensä ja tietysti onnistumisten kautta. Pitäisi löytää se ns. oma juttu.
Niin... Ehkä tai sitten just juttelee jollekin ammattilaiselle tai jotain
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Onpas tuttu tunne. Aloin tänään käkättämään hysteerisesti vastaanotolla ja luultavasti se nainen piti mua umpihulluna :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
olin selittämässä parhaillaan lapsuuden traumoista ja yhtäkkiä hähähehhehhöhööhäääfdsj
Mutta ne on kyllä varmasti oikeasti kuullu ja nähny ihan kaikkea että tuskinpa! Jos we susta jotain pahaa aatteoi nii ihmettelen kyllä!
 
Ylös Pohja