Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En ymmärrä ihmisiä ollenkaan :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 31320" data-attributes="member: 34"><p>Siis mitä hemmettiä oikeesti mun on mahdotonta tajuta miten ihmiset ajattelee. Niillä on ihan käsittämätön ajatuksenjuoksu. Ei sillä etten olis kykenevä joskus ihastumaan ihmiseen jonka tunnen, onhan niin käynytkin, vaik ei sekään kyllä ollu mikään mun <em>paras ystävä. </em>Mut kuitenkin ihminen jonka tunnen jotenkuten ja se mut. Mut siis???????????????? Täh????? Mistä ihmiset repii sen logiikkansa ettei tunteet julkkiksia kohtaan oo aitoja. Sen mä allekirjotan etten mä voi tietää niistä mitenkään ihan kaikkea, mutta eipä se mun tunteista tee mitenkään vähemmän merkittäviä tho. Ne on ihan vitun voimakkaita. Ymmärrän että kaikki ei edes pysty rakastumaan ihmiseen jota ne ei henkilökohtaisesti tunne. Näin ainakin olen antanut itteni ymmärtää. Mut ei se tarkota etteikö jotkut pystyis. Niiku. Öö miksei vois.</p><p></p><p>Umm....... En tuu koskaan tajuamaan ihmisiä. En ikinä. Kai mut on sit vaan tuomittu olee aina se outo ja sillä selvä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 31320, member: 34"] Siis mitä hemmettiä oikeesti mun on mahdotonta tajuta miten ihmiset ajattelee. Niillä on ihan käsittämätön ajatuksenjuoksu. Ei sillä etten olis kykenevä joskus ihastumaan ihmiseen jonka tunnen, onhan niin käynytkin, vaik ei sekään kyllä ollu mikään mun [I]paras ystävä. [/I]Mut kuitenkin ihminen jonka tunnen jotenkuten ja se mut. Mut siis???????????????? Täh????? Mistä ihmiset repii sen logiikkansa ettei tunteet julkkiksia kohtaan oo aitoja. Sen mä allekirjotan etten mä voi tietää niistä mitenkään ihan kaikkea, mutta eipä se mun tunteista tee mitenkään vähemmän merkittäviä tho. Ne on ihan vitun voimakkaita. Ymmärrän että kaikki ei edes pysty rakastumaan ihmiseen jota ne ei henkilökohtaisesti tunne. Näin ainakin olen antanut itteni ymmärtää. Mut ei se tarkota etteikö jotkut pystyis. Niiku. Öö miksei vois. Umm....... En tuu koskaan tajuamaan ihmisiä. En ikinä. Kai mut on sit vaan tuomittu olee aina se outo ja sillä selvä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En ymmärrä ihmisiä ollenkaan :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja