Seurustelu En ymmärrä sarjamonogamian harjoittajia

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Tympeen kuulosta :0 vaikka ymmärrän mustasukkaisuuden kai mutta siltikin. Naurettavan kuulosta koska luulis että about kaikki haluis välillä olla jonku muunki kans. Vielä typerämpää on että pelkät ihastuksetkin pitää salata puolisolta ettei nyt vaan toinen loukkaannu. Olispa meillä oikeasti polyamorinen kulttuuri, tykkäisin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Kai mä oon sit vaa lopulta liian poly, tuntuu niinku ois tän kulttuurin vanki D: siis tarkotan jos mulla olis edes ketään, mut jos oisin rohkeempi ja näin ja saisin aikaseks flirttailla kellekää, ni oisin varmaan onnellisempi ite jos polyamoria ois normi meininkii tässä meidän yhteiskunnassa. Tuntuu ahistavalta että joku kyttäis koko ajan mustasukkasena että et kai sä oo ihastunut johonki toiseen. Huutista. Jos seurustelisin olisin varmasti sillonki ihastunu useampaan samalla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Polyamory for the win D: vaikka mun kohdalla ne varmaan oliskin lähinnä romanttisia eikä niinkään seksuaalisia suhteita. No joka tapauksessa joutuis olee jossai avoimen suhteen tapasessa jutussa koska todennäköisesti ei kohtais juuri kenenkään kanssa libidot, en kummiskaa salee haluu seksii ollenkaa tai jtn ni en kai mä ny viitti ketään kahlita selibaattii. Tai no en tiiä mitää mut siis joo. En vaa tajuu tätä ihmisten obsessioo monogamiaan.

Must tuntuu et monet ei ees mieti niiden tunteita vaa ne vaa menee sen mukaan mikä on normaalia. Ei ne ees mieti et mikä on itselle parasta. Outoo.

En sheimaa ketää monogamiast mut ois vitu mahtavaa jos tää yhteiskunta ois polyamorinen, ei monogaminen.
 

Aarre🌱

Harjoittelija
Liittynyt
12.3.2022
Viestejä
3
Reaktioarvo
1
Polyam just paras. Voit laittaa YV tai jotain lol. Miks et oo nii rohkee ku haluaisit?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Polyam just paras. Voit laittaa YV tai jotain lol. Miks et oo nii rohkee ku haluaisit?
Omg what en muista tätä kesuu ees kunnolla ai mä oon tehny tämmösenki. Kieltämättä oon tainnu tajuta sen et mun aivot ei kai toimikaa niin et seurustelisin kenenkään kaa. Uskon olevani ehkä lithromanttinen. Aina kun oon ihastunu nii haluun olla sen ihmisen kaa mut odota vaa ku joku haluis oikeesti seurustella mun kanssa...... Eli kyse ei oo siitä etten haluu olla ihastukseni kanssa mutta haluun ja en koska en voi jne ja muutenki ihastun lähes yksinomaan julkkiksiin. Eli siis seurustelusuhteet ei taida olla mun juttuni. My lithro ass is busy crushing on people i won't have 💁
 

Aarre🌱

Harjoittelija
Liittynyt
12.3.2022
Viestejä
3
Reaktioarvo
1
Omg what en muista tätä kesuu ees kunnolla ai mä oon tehny tämmösenki. Kieltämättä oon tainnu tajuta sen et mun aivot ei kai toimikaa niin et seurustelisin kenenkään kaa. Uskon olevani ehkä lithromanttinen. Aina kun oon ihastunu nii haluun olla sen ihmisen kaa mut odota vaa ku joku haluis oikeesti seurustella mun kanssa...... Eli kyse ei oo siitä etten haluu olla ihastukseni kanssa mutta haluun ja en koska en voi jne ja muutenki ihastun lähes yksinomaan julkkiksiin. Eli siis seurustelusuhteet ei taida olla mun juttuni. My lithro ass is busy crushing on people i won't have 💁
Jep tiiän mikä on litho. Hyvät aivot, valid seksuaalisuus.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Tympeen kuulosta :0 vaikka ymmärrän mustasukkaisuuden kai mutta siltikin. Naurettavan kuulosta koska luulis että about kaikki haluis välillä olla jonku muunki kans. Vielä typerämpää on että pelkät ihastuksetkin pitää salata puolisolta ettei nyt vaan toinen loukkaannu. Olispa meillä oikeasti polyamorinen kulttuuri, tykkäisin.
Seksi on kamalaa ilman tunteita ja ainakaan mä en tunne rakkautta kuin yhteen ihmiseen kerralla. Mulle oma kumppani on myös tunnetasolla ihan eri tavalla läheinen kuin kukaan muu eli kukaan ei korvaa myöskään hänen seurassaan vietettyä aikaa. Ollaan oltu viisi vuotta yhdessä eikä ole kertaakaan tullut sellainen tunne että jäisin jostain paitsi.

Mua petettiin edellisessä suhteessa ja en yhtään edes liioittele kun sanon että olin kuolla siihen olotilaan. Ihan nollatoleranssi sen vuoksi nykyisin pettämiselle. Jos äijä haluaa muita kokeilla niin suksikoot helvettiin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Seksi on kamalaa ilman tunteita ja ainakaan mä en tunne rakkautta kuin yhteen ihmiseen kerralla. Mulle oma kumppani on myös tunnetasolla ihan eri tavalla läheinen kuin kukaan muu eli kukaan ei korvaa myöskään hänen seurassaan vietettyä aikaa. Ollaan oltu viisi vuotta yhdessä eikä ole kertaakaan tullut sellainen tunne että jäisin jostain paitsi.

Mua petettiin edellisessä suhteessa ja en yhtään edes liioittele kun sanon että olin kuolla siihen olotilaan. Ihan nollatoleranssi sen vuoksi nykyisin pettämiselle. Jos äijä haluaa muita kokeilla niin suksikoot helvettiin.
Joo no oon tehnyt tän kesun kauan sitten ja kuten selitin edellisessä viestissä niin oon ymmärtänyt itsestä sen että taidan olla litho tai jotain eikä musta todennäköisesti ole romanttiseen eikä myöskään seksuaaliseen suhteeseen kenenkään kanssa. Ainakaan tähän mennessä se ei oo onnistunut. Outoa että näinkin myöhään oon sen tajunnu.

Eli tuskin pystyisin polyamoriaan minäkään kun en pysty suhteeseen ylipäätään. Tää homma on nimittäin ollu aina niin tämmöstä että jotenkin ei vaan tunnu että oon sellane ku muut. Aika hyväksyä että taidan olla aromanttisuuden spektrillä eli litho.
 
Ylös Pohja